Marita

NY TELEFON OCH ETT ÅR ÄLDRE...
Jag har blivit med ny mobil, en iphone. En sån har jag aldrig haft förut och jag lär väl slita mitt hår innan jag blir sams med den. Dottern säger att hon älskar sin, och ena sonen har bara lovord om den. Nåja, bara jag får lite tid över så ska jag försöka lära mig den....
 
 Jag har passat på att ändra slutsiffra, det bara händer och det är supertrevligt när man samlas med nära o kära. Så tack alla för att ni gjorde min dag.....
 
Yvonne

Grattis till den nya mobilen! Är det 37?? Nattikram Kram & pöössss

Yvonne

Godmorgon!!Förlåt att jag gjorde dej 2 år äldre :-) ....Jag blev snopen när jag upptäckte att jag hade tappat min balans! Ha en bra dag Morgonkram!

moi

Men oj!!! GRATULATIONER till dig!!!

Jag behåller min samsung så länge kollegan på jobb har det :D . Utan hans hjälp hade jag varit knäpp (knäppare) nu.
GRATTIS IGEN ♥

Znogge

Grattis i efterskott! Jag fick min nya iPhone i somras när jag bytte siffra och är så nöjd med den. Den andra i ordningen och skulle inte kunna tänka mig något annan. Hoppas ni ska trivas bra tillsammans!

Yvonne

Jag undrar .. när tappade jag balansen och var?? Vill gärna hitta den igen.. Nu är det sängen här God natt Kram & Pöösss♥♥

Pernilla

Du kommer snart att älska din IPhone. Jag tappade nyligen bort min gamla och för mej fanns i ga alternativ till andra mobiler. Är så nöjd.
Grattis i efterhand.
/P

Yvonne

Godmorgon! Vi har solen här idag.Får bygga upp en ny balans hittar inte den gamla!. Ha en bra dag Morgonkram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress