Marita

ÄNTLIGEN!!
Nu blir det ett inlägg, kors i taket kanske ni tänker. Ja i alla fall ni som följer min blogg fortfarande. Men som sagt, många är vi ju som syns på Instagram och FB så kontakt har vi ju ändå. 
Fler och fler bloggar läggs ner och det är synd, men det ligger väl i tiden. En blogg blir ju som en dagbok och det är roligt att gå tillbaka och se vad som hände under en viss tidpunkt.
Full fart är det här med en valp i huset, och Bamse är ju rätt livlig av sig också så dom leker och har roligt mellan varven...
Två som håller kollen på allt som händer också...
Nellie har hunnit ikapp Bamse och lite till vad det gäller höjden, 
Ni ser, hennes ben har blivit så långa..**
Barn och barnbarn har varit här emellanåt och sommaren har varit alldeles lagom vädermässigt, kanske för lite regn eftersom gräsmattan tagit stryk och gulnat...
Men det repar sig när regnperioden kommer
August är lite försiktig mot Nellie, hennes vassa valptänder är inte roliga. Men hon är inte lika hoppig längre mot dom små...
Amanda och Ida håller ordning på vovvsen..
Alexander tar en fikapaus 
Martin kör fotbolls letande i buskarna..**
Ja som sagt dagarna far iväg och nu är vi inne i Augusti och just nu känns det som höstväder med friska byiga vindar och lite kyligt förutom när solen kommer fram ibland. Men än är inte sommaren slut
Än så länge får man lyfta upp Nellie på en större sten och fota, men snart kommer hon upp själv precis som Bamse..♥♥
Gittan

Härligt med två så söta hundar i huset. Bamse är ju som du vet min favorit ( fast jag aldrig träffat honom ! ) Men Nellie är ju också så söt och dom verkar ha kul tillsammans. Visst är det så att bloggen ligger lite nere nu på sommaren men så är det. Det är ju kul att gå tillbaka och läsa.
Här är det storm i dag, vi åkte över sjön förut och var och gick en runda sen kom vi på att vi skulle åka och fika i en gammal skola ett par kilometer härifrån. Nu är det lugnt och skönt. Ha det jättebra och stor kram till dig.

Yvonne

Tack tack för bilderna Oh vad jag har längtat efter att få se lite nya bilder på din blogg1
Nu ska jag natta mej
Sov så gott vännen!
Kram & pöössss

Yvonne

Godmorgon!
Det var härligt att se bilder på dina barnbarn oj!! vad dom har växt!
Och Nellie börjar att bli stora damen!
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Rackarns vad dom växer,barnen...Ja det kom nyss en skur här också,är nog mer på väg,,det ser mörkt ut..Haé Kram.

Yvonne

Jag blir trött på mej själv ibland ,men tyvärr har jag inte ork att springa ifrån mej !
God natt!
Kram & Pöösssssssss

Hebbe

Morsning.Här är det jämngrått,har regnat till o från i natt,,graderna är inte mycket att skriva hem om,bara +9,3 nu..Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon!
Ha nu en riktigt bra dag!
Kram!

Yvonne

Idag har det varit höst här!
Nu ska jag dansa mej i säng!
Godnatt!
Kram & pöössss

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Asfaltkillarna blev glada för fika Och jag blev glad över att få det fint på gatan! :-)Kram!

Yvonne

Nu ska jag natta mej och töserna
Sov gott vännen!
Kram & pöösss

PaulaHelenas💕

Godmorgon denna regniga lördagsmorgon! Fina bilder på hundarna.Tyvärr gick vår finaste Blondi bort i maj :( Söker en ny hund just nu..men än har vi inte hittat nån som vi skulle vilja ha...nåja, nog hittas det så småningom :)
Ha en fin helg!

Kram

Yvonne

Godmorgon!
Hoppas du har sovit gott!
Här är det regn!
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Yvonne

Nu är det sängdax för mej1
God natt!
sov gott vännen!
Kramen & Pööössen

Hebbe

Kväller..Ja att dom fick samma tanke båda,mysko..Men då fick dom ju 2 öl i var,istället för bara en..Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon!
Hur klarade Nellie marknaden?
Ha en bra söndag!
Morgonkram!

Yvonne

Studsmatta Nej nej! nån måtta får det vara Kram!

Yvonne

Bra att du tränade Nellie Hundar behöver inte hälsa på alla!
Nu passar jag på och säger Natti natti
Kram & Pöössss

Yvonne

Godmorgon på dej!
Hoppas att du har sovit gott i din renbäddade säng!
Ha en bra måndag!
Morgonkram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram& Pöössssssssssssssss

Yvonne

Godmorgon!
Tack för att du nattade mej två gånger.

Ha en bra dag! Morgonkram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov gott!
Pöösss & Kram!

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra dag vännen!
Morgonkram!

Maria

Hejsan!
Tack för hälsningen hos mig. Ja man kan inte anklaga mig för att skriva för mycket i bloggen. Sluta med den vet jag inte ännu hur de blir med det. Har jobbat ganska mycket och det tär på en sliten kropp. Vi har ju som mest att göra under juni-augusti, det är vår högsäsong som nu snart är till ända, tack o lov för det. Skulle så gärna vilja gå i pension, känns som det får räcka med jobb nu.
Vilken liten fin hund ni skaffat, ja snart är hon väl jätte stor. Vad dina barnbarn har växt jisses.
Ha det så gott och ta hand om dig/kramizar

Yvonne

Jag ska också ner i bingen
God natt!
Pööösssen och kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov så gott!
Kram & Pöössssssssssss

Yvonne

Godmorgon!
15,6 och mulet!
Jag köpte dansbiljetter Men inte en meter..
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Nu drar jag täcket över huvudet
Kram & Pöössssssssssssss

Yvonne

Många har ”allergi” utan att veta om det.
Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

Nu är det nattadags.
Sov gott!
Kram& Pöössssssssss

Yvonne

God middag!
Dansa är ett bra motionssätt!
Ta en svängom i köket med gubben din
Kram!

Yvonne

ja det är bra med starka armar när det ska fällas träd!
Kram!

Yvonne

Nu vännen säger jag
God natt!
Stor kram & Pöössssssssssss

Yvonne

Godmorgon!
Hoppas att du sov lika gott i sängen som i soffan.
Ha en bra måndag!
kram!

Yvonne

Natti natti vännen!
Jag hoppas att din dag har varit bra!
Pöössen & Kram!

Yvonne

Jag tycker att jag bor bra!
Ja ..det är bra med hjälpande resurser i släkten!
God natt
Kramen & pöössen

Yvonne

Go middag!
Solen är här idag!
Jag hoppas att du också har sol.
ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Rabatten blir lätt att hålla i ordning nu!
Natti och sov så gott!
Kram & Pöösssssssss

Yvonne

Go förmiddag!
jag hoppas du har sovit gott.
Här är det nu SOL och 17,9
Kram!

Yvonne

Ja det är bra att kunna tvätta dojorna.Men dom sjunger på sista versen.
Kram!

Yvonne

Önskar dej en god natts sömn!
Pöössen & Kramen!

Yvonne

Godmorgon!
Din kommentar kom fram
Jag blev ordentligt nattad två gånger :-)
Ha en riktigt bra dag!
Kram!

Yvonne

Ja du det var svettigt att dansa i den värmen!
Har set film på ettan och nu ska in i bingen.
Det är 19,3 nu kl:2309
Inget täcke inatt!
Kramen & Pöössssss

Yvonne

Godmorgon !
I natt har det varit varmt!
Solen har vaknat och skiner så fint !
Du får gärna sätta in fler bilder i bloggen!
Ha en bra dag! Kram!

Yvonne

Nu har jag sett tack för dansen.
Jag tackar nu för mej och dyker ner i sängen
Kram & pöösssssssss

Yvonne

Ha en bra dag !
Kram!

Yvonne

Sov så gott vännen!
kramen och pössen

Yvonne

Hundarna och jag flög säkert en halv meter upp i luften av den smällen!
Jag ska kolla olika ringklockor och kläppar.
God natt!
Sov så gott!
Pööss & Kram!

Yvonne

Jag hoppas att du har fått sova gott i natt!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Det har varit från och till väder idag!
Ska bli skönt att få lägga huvudet på kudden
God natt!
kram & Pöössss

Yvonne

Godmorgon!
Här regnar det nu på morgonen.
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Ja du.Brorsan får vara glad att jag inte äe skyddsombud,då hade jag stoppat ventiljobbet (småler).Det blev riktigt bra med isolerad kattvind..Nu blir jag hemma några dagar,sen åker jag upp en vända till..Haé Kram.

Hebbe

Oki,ny bild i morgon med mindre blått..Haé Kram.

Yvonne

Det var en present som värmde mitt hjärta.Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Natti natti!
Sov så gott!
Pööss & Kram!

Yvonne

Hebbe är en riktig retsticka!
De andra drack ju öl och eftersom det är sällan jag dricker Coca Cola så lyxade jag till det.
Det var en mycket bra film.Som lockade fram många skratt!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov så gott!
Pöösss & Kram!

attis

Hej och hallå. Nu var det längesedan igen. Har haft bloggtorka ett tag. Tycker det är lite trist med bloggarna som läggs ner. Det är så många man saknar. Så mysigt ni verkar haft det i sommar. Härliga bilder. Det har varit lika här. Barn, barnbarn och hundar. Mys pys på hög nivå. Ha det gott. Kramen.

Yvonne

Godmorgon!
13,7 och en sömning sol!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Jag hade sol för en stund sen Men jag misstänker att Hebbe har snott den! :-)
Ha en bra fredag!
Kram!

Hebbe

Oki,det kommer en bild med mindre blått i morgon,,då kanske det lossnar..Haé Kram.

Amina

Härliga bilder på barn och hundar! Det är så det ska vara - fullt hus!

Yvonne

Har Nellie växt?
God Natt!
Nu ser jag fortsättningen på filmen i sängen.
Kran & Pöösssssssssssssss

Yvonne

Godmorgon vännen!
Ha en bra lördag!
Morgonkram!

Sussi

Lite tråkigt att blogg efter blogg försvinner. Men så är det när tiden inte riktigt räcker till. Som du skriver så finns Facebook och Instagram. Jag bloggar inte jätteofta längre jag heller..
Vad Nellie växer fort! Fina hundar du har :)

Kram

Yvonne

Har barnbarnet blivit så stor??
Nu ska den här galna skåningen gå och lägga sig
God Natt!
Kram &Pöööööös

Yvonne

Godmorgon!
Jag hoppas du har sovit gott!
Ha en bra söndag!
Morgonkram!

Yvonne

Kärlek kan man aldrig få för mycket av
Kram!

Yvonne

Godnatt!
Jag ser färdigt Wallander i sängen!
Kram & Pöössssssssssss

MICKAN

Ooooo så himla söt!!!
Grattis till nya voffsen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress