Marita

GODISSTOPP, IGEN??
Undrar hur många godisstopp jag  har försökt med sista halvåret? Banne mig om det funkar, ett tag går det bra sen ramlar jag dit igen. Det gick mycket bättre att sluta röka för många år sen och inte ett bloss sen dess. 
Amanda sa till mig idag när jag var hemma hos dom och fikade med god blåbärspaj, att hon minsann skulle ha godisstopp hela Augusti. Godis var bara tillåtet om det var kalas. Jag får försöka följa henne exempel, och godis bara på kalas. Då får jag försöka hitta kalas att gå på..*blink*..
Men hur mycket kan det regna egentligen? Det börjar likna sommaren år 2000. Då regnade det i stort sett varje dag under en längre period. Blött och mycket vatten överallt. Samma sak nu nästan, men blommorna verkar trivas trots allt, än så länge. Gräset växer så det knakar tack vare det blöta, och gödslet som LG la ut tidigare i våras,och nu svär han över det..**..
Det går inte att klippa heller när det regnar och inte hinner torka upp mellan varven....
 
Söt bild lånad från Google..**
Gott om blåbär är det i alla fall, och idag bjöd Amanda och Ida på blåbärspaj med egenhändigt plockade bär..
Mums så gott det var**
 
Moi

Oh, vad jag önskar att jag kunde fixa en längre tids godisstopp....
Och en ännu längre tids nikotinstopp.
Du har lyckats mycket bra med det ena och kanske lite mindre bra med det andra. Men du försöker i alla fall :)
Kram

Yvonne

Jag ska följa hennes exempel och ha godisstopp i augusti!! ......Eddie är en bra entertainer Han satte hela Höör i gungning!! Natti vännen och sov så gott!! Kram o Pöössssssss

Yvonne

Godmorgon! Glass är ett gränsfall :-) Ha en bra dag! Morgonkram!

mickis

Näe godisstopp... det kan aldrig vara nyttigt ;-)

Idag skiner solen här men det är kallt i vinden... Nåja uppehåll iaf ;-)

Ha en fin lördag!
kram

Ama de casa

Här är det totalstopp på både mat och dryck just nu. Hmm... Undrar jag... Han sa inget om godis, doktorn? ;-)

Pajen såg underbart god ut! :-)

Yvonne

Ja nu blir det berlocker till armbandet !! natti min vän och sov så gott Kramen och pööössen

Yvonne

Godmorgon! Gott att ha goda vänner att surra med! Ha en bra dag Morgonkram!

Znogge

Det är så lätt att trilla dit på godis och just nu har det blivit mycket av den varan så det får bli ändring när semestern är över.

Hebbe

Hej du..Är det sådant man kallar "Tillfällig sinnesförvirring" eller? Menar dina korta godisstopp...
Här skiner solen,åskan mullrar,stora svarta moln kommer infarandes,svalorna flyger lågt,börjar stänka lite smått nu...Men annars mår man som en prins..Haé Kram.

Yvonne

Kommer smygande in till dej! Viskar natti min vän Kram o Pöösssss

Hebbe

Mors,,Jo du kan sitta lugn i båten,,visst kommer fler klurigheter framöver..Du ska pyssla med det som är kul på annat vis..Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon nattuggla!! Hoppas att du har sovit gott!! Ha en bra dag ! Kramen!

Yvonne

Idag har vi SOL!!! Sommaren kommer nog nu!! Kram!

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮

Nästan allt man kan köpa innehåller socker. Och allt som är gott innehåller socker också. Det gäller att leta efter det utan socker☆

Det finns några fina soltoppar mellan regnet iallafall☆

Ha en varm bra dag☆

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress