Marita

DET SNÖAR ÖVERALLT
Ja det verkar nästan så när man ser på väder rapporten på tv.Det är kryss på hela Sverige kartan. Här har det snöat av och till sen i gårkväll. Det är tung kramsnö som lägger sig, men det blir vackert som ett julkort. Full fart i pulkabacken borta vid Svampen, för barn är snö bara positivt.
Peppe och Bamse busar runt i snön....
 
Idag har det varit kalas och full fart här på eftermiddagen. Hela stora familjen samlad och det är jätteroligt....
Vi avslutade med lite kortspel tjejerna och jag, " finns i sjön" som är en favvo just nu....
Nu sitter vi och slappar framför tvn, hundarna ligger helt utslagna och sover gott,
 
hugs038.gif
 
Yvonne

Vad mysigt ni har det!! Jag klarade av att se färdigt filmen på 2an Natt över Berlin! Jag är varm om fötterna så du slipper värma dom . Kram och Pööös

Maria

Gott ni ser ut att ha det, myspys med gullungarna.
Å vad önskade att jag kunde släppa Seb så han fick fara runt en stund men jaktinstinkten tar över, vädrar så in i den. Tror inte han skulle lyssna på mig om ett rådjur skulle komma. Visst är det vackert när snön lägger sig lite överallt, speciellt på träden.
Ha en skön söndag/kramen

Aurora

Visst är det fint när snön lägger sig på buskar och träd. Vi ska ta en liten promenad om en stund . Får se om det blir något fotograferande. Kram

Kenneth

skönt med lite mys så här på helgen

Yvonne

Nu snöar det här med små fina flingor! Bra att jag inte väckte dej. Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress