Marita

ETT LUGNT NYÅRSFIRANDE
Ja det blir lugnt firande här för LG och mig, det är skönast när man inte är på hugget riktigt. Men god mat och dryck ska vi ha i alla fall. Och jag ska se på Grevinnan och betjänten, det var nog ett par år sen jag gjorde det.
Så hoppas vi att det inte blir för mycket smällande. Visserligen är inte hundarna rädda, men dom kan ändå inte koppla av riktigt.
Ganska solig förmiddag så det var riktigt skönt när vi gick med hundarna.
Det är fortfarande fruset i marken trots ett par plusgrader, så inga smutsiga hundar...
Dags att börja fixa med maten och sen tar vi nyårs kväll....**
 
Till er alla, ett riktigt Gott Nytt*****
 
 
 
Yvonne

Har inte lagt mej än! De smäller som tosingar i gatan här . Det small rejält för en kvart sen.. Stor kram och pöööösss till dej

Disa

Lugnt och stilla var det här också.
God mat och sen soffhäng :)
Skönast så, tycker jag.

God fortsättning på nya året !

Paula´s Blogg

Här blev det också lugnt firande. Hade våra vänner G & M samt deras dotter A på besök. Raketer sköt vi , men inte såå mycket...
God fortsättning på det nya året!

Kram

Aurora

Jag hittade Thea under sängen när vi kom hem. (dit springer hon även när jag dammsuger) Annars var det ovanligt lugnt på raketfronten. Ha en go fortsättning på det nya året.

Moi

Jag önskar dig ett riktigt, riktigt gott nytt år!
Kram

Hebbe

Oki..Vi ser väl till att hjälpas åt så vårat 2015 blir ett bra år..
Här smällde det som f-n under en halvtimme ca..
Ha nu en god fortsättning på 2015..Kramen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress