Marita

NU VÄNDER VI BLAD
Nytt år nya möjligheter och vi vet inget om vad som komma skall. Lika bra det. Vi tar en dag i taget och lever här och nu. Det är sånt man lär sig ju äldre man blir. Jul och Nyår har vi avverkat och det har varit bra och trivsamt. Min syster och hennes sambo var här. Dom bor annars i Göteborg så det var jätteroligt att fira helgen tillsammans. Vi samlades alla hemma hos våran dotter Mona och hennes Anders och lille August. Så roligt att ses alla...
Nyårsafton med sitt smällande är inte roligt för dom fyrbenta. Nellie och Bamse är inte rädda men blir ändå ganska så berörda och undrar vad som händer. Det var inte mycket snö under julen och det lilla som fanns smälte bort i Nyårshelgen. Men i tisdags kom det en del snöslask som har frusit på så nu är det halkigt och knövligt att gå. Tungt blev det med snöskottningen eftersom LG ligger däckad i en rejäl förkylning. Men jag verkar klara mig, "peppar peppar"... Mina goa vovvar, det blev en långrunda förut runt vackra Rynningeviken...♥♥
Kram och ha det bäst alla♥
Herr nilssons fru

Se där ja, där är du. Kul att se dig här igen.
Nog är de gott när man får ha alla de sina runt sig.
Fina bilder. Nellie o Bamse, skönt de klarar smällare o så. Alltid synd om djuren vid raketskjutning o smällare.
God fortsättning

Kramiz

Yvonne

Kul att få se bilder av er träff!
Tråkigt att LG har fått jättebabysyndrom Hälsa honom att han ska krya på sig!
God natt!
Kram o Pööössss

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
kram o Pööössszzz

Yvonne

Träna på!!
Jag har lätt för att skratta och mitt skratt får andra också att skratta .
En gång när jag och Sussi var på bio fick jag hela biosalongen att skratta.
Igår fick jag Rudi att skratta så att han kiknade.
Jag sa till honom,du ska vi gå på bio nästa vecka? Ja svarade han Det var länge sen jag var på bio.Och efter en stund så sa han.vad kostar en biljett? 40:- undrade han? Då började jag skratta så att hela jag hoppade och han skrattade med.När jag fick luft sa jag: Nu förstår jag att det var lääänge sen du var på bio.
Så.... le vännen!
Ha en bra dag!

Marianne

Ni hade fina helger med familjen, jobbigt för all djur när det smäller och fräser, skönt att dina skyddslingar klarar det skapligt iallafall.
Ha en fin fortsättning på nya året
Kram

Yvonne

Nu ska jag inta sömnmedel genom ögonen = TV
Kramen o Pööösssen

Yvonne

Det känns bra att osjälviskt hjälpa andra !
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Vi kvinnor är bra!!!
Nu säger jag god natt!
Sov så gott!
Kram o Pööösssz

Yvonne

Ha en riktigt bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu är det tid för en skåning att krypa ner i bingen och se (somna till)på TV
Kram o Pööss

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

marianne

Här var det också soligt och isvindar, det såg väldigt lockande ut genom fönstret, men när jag öppnade dörren vände jag och klädde på mej mer..haha
Bacon och äggröra är en sån där lite lyxig frukost jag längtar efter ibland, men nu när jag bor ensam blir det liksom inte av, så det passade ju på alla sätt att bjuda in några gäster. Förr i tiden åt jag ofta frukost tillsammans med vänner, det är ett mysigt sätt att träffas på då man ofta har olika arbetstider och aktiviteter med barn på kvällar och helger.
Kram

Yvonne

Du och jag är lika bra på att somna vid TV.
God natt!
Sov så gott!
Kram & pööössszzzzzz

Yvonne

Jag har sköntont idag,men har ändå tränat i gymmet!
ha en bra dag!
Kram!

Anonym

Ingen ishalka här Men det kan bli för nu börjar det snöa!
Ha en bra dag!
Kram!

Anonym

Nu ska jag krypa ner i sängen och ta mitt sömnmedel (TV)
Natti!
Kram o Pööössszzzz

Yvonne

Nu ska jag krypa ner i sängen och ta mitt sömnmedel (TV)
Natti!
Kram o Pööössszzzz

Yvonne

Godmorgon!
här är det minus 7,3 och det har snöat i natt 2cm
Ha en bra dag! Kram!

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra fredag!
Kram!

Yvonne

Önskar dig God natt!
sov så gott!
Kram &Pössszzz

Yvonne

Ha en lördag full av liv vännen!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag snart tippa ner mig i bingen och ta sömnmedlet du et det som intages genom ögonen.
Kram & Pööösss

Yvonne

Vi har haft en skön söndag,hoppas att du också haft en skön söndag!
Natti!
Kram & Pöööss

Yvonne

Vad såg du för film?
Ja nu tar vi nya tag !!
Ha en bra måndag!
Kram!

Yvonne


Natti
Kram &Pööössssssssss

Yvonne

Jag tror att du har mer snö än jag!
Ha en bra dag!
Kram!

'Bosse Lidén

Det såg ut som en "skönt" stort gäng. Med andra ord hade ni det trevligt under helgerna. Alla kommuner borde ha en speciell plats för fyrverkerier under en timme. Detta eviga smällande när som helt borde förbjudas och kollas upp bättre.
Jag hoppas det nya året har börjat bra.
Kram Bosse på Gotland

Yvonne

Ska bädda ner mig och inta mitt sömnmedel(TV)
Kram & Pööössszzzzzzzz

Yvonne

God Morgon!
Tur att du vaknar så att du får sova i sängen :-)
Ha en bra dag! Kram!

Yvonne

Skönt att kunna lämna in bilen och få den fixad till ett bra pris.
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress