Marita

HÖSTSTORMAR
Vad det har blåst sista tiden, och förra fredagen kom stormen "Knut" som även vi inåt land kunde känna av. Jag gillar inte när det blåser för det känns genast kyligare och mycket som kan blåsa sönder. För att inte tala om alla äpplen som blåser ner.I år är det ju otroligt mycket äpplen så man kan inte ta vara på alla.
Bamse och Nellie gillar att vara med och plocka upp äpplen från marken och jag försöker lära dom att släppa ner dom i hinkar. Men igår när nya stormvindar drog fram och efterlämnade massor av äpplen på marken så gav dom upp efter en liten stund,haha...jag förstår dom..**
Goda är dom i alla fall.... Förra helgen hade barnbarnet Martin poolspel med sitt fotbollslag. Stolt var han när han gjorde mål i sista matchen.
Det blev en långrunda förut med hundarna borta vid Rynningeviken. Det gäller att passa på innan det utlovade regnet kommer.
Gofika sen med äppelpaj och kaffe i hjärtmuggen♥
Kram och ha det bäst♥
Yvonne

Oj! Vad äpplen du har,du kan ju stå på torget och sälja!
Godnatt!
Kram o Pöössszz

Yvonne

Tandläkarbesök är inget kul !
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Kram o Pöösszz!

Yvonne

Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

Om en stund så tippar jag mig ner i bingen.
God Natt!
Kram & pööösszzz

Yvonne

Jag hoppas att dagen blir bra för dig!
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Kram & Pööössszzzz

Yvonne

God natt vännen!
Kram & Pööössszzzz

Yvonne

God natt vännen!
Kram & Pööössszzzz

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Vi vill alla leva ett Långt roligt liv!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag ner i sängen .God natt!
Sov så gott!
Kram & pööössszz

Yvonne

Jag tycker om höstens alla färger.
Nu ska jag ner till vattengympan och må bra!
Kram!

Yvonne

God natt!
Kram o Pöösszzzzzzzzz

Yvonne

Nu är det natti vännen!
Kram & pööösszzz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag natta mig!
Kram & Pöösszzzz

Yvonne

Ha en bra fredag vännen!
Kram!

Yvonne

God natt!
Kram & Pöösss

Yvonne

Min dag har varit bra .
Nu ska jag krypa ner i sängen och titta (sova) till TV
Kram o Pööössss

Yvonne

Jag ska krypa ner i sängen nu och titta på TV men ,Jag vet att jag somnar om en stund.
Så... kram o Pööösss

Yvonne

Det går lika fort med tiden som med pengar .De försvinner lika fort :-)
Kram!

Hebbe

Hej du..Ja barnen har lätt att tänka med hjärtat,jag brukar få liknande i julklapp,förra hjulen fick jag ett gåvobevis på Vattenreningstabletter från barnen..Haé Kram

Yvonne

Nu är det dags för mig att trilla ner i sängen.
God natt!
kram o Pööössszz

Yvonne

Tack för nattningen!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

apfelstudel är gott!
Passar på att önska dig God Natt!
Kram o Pööösssz

Yvonne

God natt!
Kram & Pöössszz

Yvonne

Ha en bra torsdag!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress