Marita

JAG SKULLE INTE FIRA
Nej min födelsedag när jag fyllde pensionär tänkte jag inte fira något speciellt. Men barn och barnbarn har droppat in och grattat och stannat såklart på gofika. Men annars inget märkvärdigt. Min kära syster ville uppmärksamma mig lite mer så hon reste upp från Lerum tillsammans med ena sonen och stannade över helgen. Present, bubbel och god mat med vindrickning. Ja vi hade riktigt trivsamt och helgen försvann alldeles för fort som den brukar när hon är här.
Här sitter dom tillsammans med LG och löser korsord. Väldigt roligt när man kan hjälpas åt ung som äldre..'' Mellon tittade vi på och pustade ut när Livet på en pinne inte gick vidare,haha..
Snöat har det gjort så lite påfyllning har det blivit. Jag tittade ut förut på stora äppelträdet och tänkte att det lär dröja ett bra tag till innan det blommar så vackert som det brukar. Men inget är ju som längtans tider......
Kram och ha det bäst♥
Hebbe

Hu ja,Samerna har inte haft det lätt,om man tittar bakåt i historien,,påminner lite om hur det var för indianerna i Usa..Hoppas dom får upprättelse..Haé Kram.

Yvonne

Grattis till pensionär!!
Roligt när man tillsammans kan slå sina kloka huvuden ihop!
Godnatt vännen!
Sov så gott!
Kram o pööössss

Yvonne

Tack för nattningen!
Ha en bra dag!!
Kram!

Yvonne

Det gör inget om man sjunger fel!
Glädje är en härlig smitta!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag trilla ner i bingen Natti på dig
Kram o Pöössszzzzzzz

Hebbe

Ja du,det är säkert många som skulle vilja ha en sådan pincett..Jag använder den när jag monterar emblem på mina Brynäsarmband..Har köpt den från Kina.. Haé Kram.
Order time & date: 05:18 Jan. 11 2018 Store name: zwellbe Store Order amount: SEK 11.73

Pernilla

Grattis i efterskott! Den bästa presenten är ju att få vara tillsammans.
/P

Hebbe

Ja man kan säga att det Blitt Blitt även här om man jämför med tidigare i veckan,nära nollan idag,nu beskedliga -2,5..Haé Kram.

Yvonne

Musik =glädje!
Godnatt vännen
Sov så gott!
Kram o pööössszzzzzzzzzz!

Yvonne

Idag har jag sol!!
Kram!

Yvonne

Jag kryper ner i sängen och myser med TV filmen Skyfall !
Kram o Pöössszzzzzzzzzzz

Yvonne

Nu ser jag färdigt Mama Mia i sängen!
Kram o pöössszzzzzzzzzz

Hebbe

Kväller..Idag var väl ingen höjdardag för di svenske i OS..
Jag känner några Yngvar,har haft ett par jobbarkamrater med namnet.Haé Kram.

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en fin söndag.
Godnatt vännen!
Kram o Pööössszzzzzz

Marianne

Wow vilket äppelträd!!! Blir det mycket frukt också?
Ja snön kommer och går här också....hihi

Lerum...där hämtade jag min fina Leo för snart nio år sedan, Leo som numer springer på de gröna ängarna.

Kram

Yvonne

Ja vi hade en toppendag!
Idag är det mulet ute flera nyanser grått!
Kram!

Hebbe

Ja +grader nu,slask att vänta,,,skithalt blir det om det blir frysgrader,,Haé Kram.

Yvonne

Nu tippar jag ner i bingen!
Kram o pööösssen

YvoJag har fått en cm snö idag! Kram!nne

Jag har fått en cm snö idag!
Kram!

Yvonne

Ska snart tippa mig ner i bingen!
Kram o god natt!

Yvonne

Ha en bra alla hjärtans dag!
Kram!

Yvonne

Natti vännen!
Sov så gott!
Kram o pöössszzzzzzzzzzz

Yvonne

Ungdomarna är glada för mig och jag är glad i dom .
Godnatt!
Kram o Pöösszzzz

Yvonne

God natt!
Kram o Pöösszzzzz

Yvonne

Det kan vara en go varm kram från en nära vän eller släkting!
Ha en bra lördagskväll!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film Får se hur länge jag orkar hålla mig vaken:
Natti natti!
Kram o pööössszzzzzz

Yvonne

Nu ska jag försöka se filmen på 4an.
men jag gör nog som du somnar!
Natti vännen!
Kram o Pöössszzzz

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress