Marita

TIDEN GÅR FORT
Jag är en urusel bloggare det kan jag vara den förste att hålla med om. Så nu var det ett bra tag sen jag skrev något. Det är jättetrist jag vet, att besöka en blogg som inte uppdateras är värdelöst. Jag tar mig själv i örat och får se om det hjälper,haha.... Vi fortsätter att längta efter vårvärmen. En väldigt sen vår är det men man ska väl inte klaga. Snön är i stort sett borta men som sagt det går sakta med nån värme eftersom nätterna är så kalla. Men det är bättre sägs det med en kall vår för då är det större chans till en varm och fin sommar. Det kanske stämmer, vi får väl se. Påsken har firats med soliga dagar och hela stora familjen har varit samlad. Så roligt är det.....
Dom två yngsta barnbarnen hamnade framför tvn och jublade förtjust över dom välbekanta figurerna...
Två trötta hundar var det sen när alla hade gått hem... Idag blev det en långrunda på förmiddagen i det fina vädret nere vid Rynningeviken.
Bamse och Nellie däckade på sängen i solen sen..** Kram och ha det bäst♥
Yvonne

Jag tror att du också däckade efter så mycket gäster!
God natt
Sov gott
Kram o pöössszzzzzzzzzzzz

Hebbe

Morning..Ja det blir jättefint,och ännu bättre när toan och tvättstället blir bytt...Ja barnen är duktiga med att hjälpa till...Här uppe får våren raska på om den vill ankomma före sista april..Haé Kram.

Birgitta%20Edlund

Jodå. Bloggen får bara sporadiska besök av mig också. Försöker läsa andras lite då och då. Har ju koll på vad som händer många via FB. Dina vovvar lever ett gott liv har jag förstått. Kram

Pernilla

Vilken härlig Påsk! Fint väder har vi också haft i perioder. Vi har ju varit i Skåne. Ena dagen snöstorm och nästa sol med massor av minus.
/P

Yvonne

Ha en riktig fin dag vännen!
Just nu snöar det här!
Kramen!

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov nu så gott!
Kram o pöösszzzzzzzzzz

Marianne

Men vilken skön stil Nellie har <3
Tror också det är bra att naturen inte exploderar, och du...den som väntar på något...ja du vet ;)

Yvonne

God natt !
Jag hoppas att du har haft en bra dag!
Jag har haft solen här!
Natti på dig!
Kram o Pööössszzzzzzzzzz

Hebbe

Morsning..Ja det var kul att få se tranornas återkomst,,drygt 2 veckor senare än förra året,nu väntar jag på Tofsvipan..Haé Kram.

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt
Sov gott
Kram o pööössszzz

Yvonne

Jag håller igång så länge jag orkar .
ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu har jag dansat med alla i Let`s dance så jag
kryper ner under täcket och somnar av trötthet!
Kram o pööössssszzz

Yvonne

Solen är här och jag har bunkrat upp med hundgodis!
Ha det så bra
Kram!

Yvonne


Nu ska jag inta sängen .
Kanske det blir lite Tv på fyran!
Kram o Pööösssz

Yvonne

Solen är här!!!!!
Ha en bra söndag!
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en solig bra dag!
sov så gott vännen!
Kram o Pööösszz

Hebbe

Morsning..Här var det en grå söndag,visst kunde jag ana solen bakom det gråa..Idag tror jag solen tänker vara med direkt nu från morgonen,en och annan molntapp kan jag se..Skatorna jobbar och sliter med att plocka kvistar,för att bygga eller reparera sina bon..Haé Kram.

Yvonne

Ha en bra ny vecka!
Kram!

Marianne

Som du ser, kikar vi in och hälsar på dej emellanåt ändå ;)
Kram

Henrik Olsson - Föreläsningar

Det är inte alltid lätt att prioritera bloggen idag! Förr i tiden var det mer naturligt på något sätt :)

Yvonne

Nu får man hoppas att våren stannar .
God natt!!
Pööss o Kram!

Hebbe

Mors.Här kom det lite snö igår,,men nu är det sol,så troligen käkar solen upp den snön..Jag kör väl min vanliga rutin,fika 09 med min bror Agne,sedan kör jag ner till Sandby och fikar 10:30 med min andra bror Inge..Tar väl lite bilder på husrenoveringen,har lovat Micke att dokumentera hur huset rustas,,har 550 bilder till nu..Haé Kram.

Yvonne

God morgon!
Ingen snö här.
9.9 och solen börjar vakna till.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Jo då det är mycket kvar av mig!
Klart så är det inte bara motion som jag har gått ner på Det gäller ju även vad jag äter och hur mycket.
Kram vännen!

Marianne

Roligt att du uppskattar min "dagbok" jag skriver ju ganska öppet och har fått lite kritik över det, då försökte jag hålla igen, men det gick inte...haha..Det blev inte JAG, om du förstår?!
Kram

Yvonne

God natt sov så gott
Kram o pööösss

Hebbe

Morsning,,Ja solen är här,lyfter graderna,,nu -2,5,,ser några tunna molnslöjor i kanten men dom stör inte solen..Det har blivit lite snöfria ytor lite här o där,så sakta kommer våren krypande..Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon!
5,2 och sol!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Kram o Pööösss

Yvonne

God Morgon på dig!
7,1 och sol.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne


Jag har haft en dag med fullt upp att göra trevliga saker
Godnatt!
Kram o pööösss

Hebbe

Morsning..Ännu en solig fin dag är i antågande,strålande sol,minusgraderna är snart utbytta till + grader,oups kollade nu redan +0,4..Blir en tur ner till slätten nu på Fm..Haé Kram.

Yvonne

God morgon
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Sov så gott!
Kram o Pöössss

Yvonne

Godmorgon på dig!
+19.9 och solen har vaknat.
Ha en bra lördag !
Kram!

Yvonne

Nu ska jag försöka se färdigt filmen på fyran i sängen .
Misstänker att jag somnar.
Kram o Pöössss

Yvonne

Godmorgon på dig!
Här regnar det
Ha det så bra idag!
Kram!

Yvonne

Det har regnat hela dagen här.
säger nu natti vännen!
Kram o Pööösss

Yvonne

God natt vännen!
Kramen o Pööössszzz

Yvonne

Godmorgon på dig!
12,2 och mulet.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Jag kan inte gå så fort så jag får le så mycket mer istället!
God natt
Kram o Pööössszzz

Hebbe

Mors.Är mest mulet just nu,kommer några regnstänk,ska bli sol senare idag,enl,prognosen+6,5 visar termometern..Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon !
10.3 och SOL!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra dag!
God natt vännen!
Kram o Pööösssss

Yvonne

God morgon!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att din dag har varit bra!
God natt på dig !
Sov så gott!
Kram o Pöösss

Hebbe

Mors..Ja det blir så förbaskat gott att "Planka"...
Solen är på plats,redan +11 grader därute..Nu blir det min vanliga vardagsrunda..Haé Kram.

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Hej du,kanonfint ute nu,+24 på balkongen (solen är där)..Var ner till slätten på Fm,ganska lugnt,någon enstaka trana bara..Bara några enstaka snöhögar kvar,har gått rysligt fort..Haé Kram.

Yvonne

God natt vännen!
Jag hoppas att din dag har varit bra!
Kram o Pööösss

Yvonne

Ha en bra dag i solen!
Kram!

Hebbe

Hej du..Ja finväder även idag,blåser lite från norr,men i lä är det skönt,blir lite balkong på Em..Haé Kram.

Yvonne

Jag har fler blommor att plantera ut!
Nu säger jag natti natti!
Kram o Pöösss

Yvonne

Insidan är vackrast och viktigast !
God natt sov så gott!
Kram o pööösss

Yvonne

Dagen började med regn.
Regnet har slutat nu men ingen sol!
ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu vännen är det dags att ta på sig nattasärken!
Kram o Pööösss

Yvonne

Tack för nattning!
Ha en bra dag.
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Sov gott!
kram o Pöössss

Yvonne

Det regnar här!
Ha det så bra vännen!
Kram!

Yvonne

Sängen kallar på mig!
God natt!
Sov gott!
Kram o Pöössszz

Yvonne

Solen tittar fram här då och då!
Ha en bra em och kväll!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag bädda ner mig och Johanna .
Kram o pöössss

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress