Marita

BJÖRNEN SOVER
Nej tydligen inte. Björnen har synts lufsa omkring på vägen som går förbi stugan uppe i Norrland. Det känns väl sådär. Björn har ju alltid funnits men inte så nära bebyggelse.
Skönt väder har vi haft i helgen som inbjudit till att vara ute.
En runda kring vackra Rynningeviken blev det på lördagen, och på söndagen så kom näst yngsta barnbarnet Alexander och var här medan syrrorna Amanda o Ida hade poolspel i fotboll. En glad liten kille som älskar bilar till tusen. Så det lekte vi med och man får verkligen vara med i fantasins värld.. Vi tog en tur till Svampens lekpark där det finns massor att göra. Men klättra upp till rutschbanan var nog ändå roligast
Man kan prova olika sätt att åka ner och på magen var rätt häftigt...** Sen åkte vi upp till utsikten på Svampen och köpte glass, och tittade på utsikten såklart..**
Idag är det måndag och dagen började så fint med sol och klar luft. Efter rundan med hundarna så tog jag och hängde ut tvätten när det var så fint väder. Men vad händer då? När jag sen satt och drack kaffe ser jag att molnen drar ihop sig och nån sol syns inte till längre. Är det inte typiskt?? Ha det gott♥
Yvonne

Vågligt att åka med huvudet först!
Nu har jag varit och fått massage!
Ska till Älvkullen när jag har druckit kaffe.
Ni kan stå upp och plocka plommonen
Kram!

Yvonne

Ska trilla ner i sängen!
Kram o Pööössssssss

Hebbe

Mors,,nu funkade länken...Svampen,där har jag varit en gång för många år sedan,var på väg till Göteborg då,,Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon!
.Jag somnade snabbt igår och nu har jag tränat bort träningsvärken.
Ha en bra dag
Kram!

Åse

Härligt att få njuta av barnbarnen. Ha en fin kväll. Åse

Yvonne

God natt vännen!
Sov så gott Pööösss o kram!

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Yvonne

Man blir glad över att goda vänner tänker på en.
Ha en bra dag!
Kram!

Gitsan

Hittade hit via Yvonnes blogg.
Ser att vi har en del gemensamt, 60+, gift, villa (nåja… radhus), 2 vuxna barn och ett barnbarn.
Håller verkligen med dig om att barnbarn är livets efterrätt!
Hua, det vore väl trevligt om de vilda djuren höll sig på sin kant, och vi på vår…

Kanske är regnvatten bättre än sköljmedel ;)

Yvonne

Jag önskar dig god natt och sov så gott!
Pööössen o kramen!

Pernilla

Fy va läskigt med Björn i närheten av bebyggelse. Tur vi inga björnar har här.
Tvätten hänger jag inne. Jag har gett upp hoppet. Regn och sol på samma gång och det skiftar på några minuter. I gen idé, helt enkelt.
/

Yvonne

För många är det tyvärr sanning!
Man glömmer att umgås socialt .
Kramen!

Veiken

Björnen ska snart sova hela vintern, men ska inte vara nära bebyggelse.
Det är underbart med barnbarnen. Det är livets krydda! Tack för grattiset!

Yvonne

Ska borsta tänderna .sen blir det att tippa ner i bingen.
God natt!
Kram o pöösssss

Yvonne

Godnatt vännen! Sov så gott!
Kram o pööössssszzzzzzzz

Gittan

Visst är det lite nära med björn intill husen, men dom är väl inte så rädda. Men rädd skulle jag bli om jag mötte en i skogen, då skulle nog till och med jag kunna springa fort ( hoppas jag ) ha ha. Trevlig helg och kram på dig.

Yvonne

Det är underbart att ha många äkta vänner!
Nu ska jag lägga mig och försöka hålla mej vaken och se TV.
God natt
Sov gott vännen!Kram o Pööössszzzzz

Yvonne

Solen har varit här idag!
En speciell kompass i kärlekens land är bra att ha!:-)Man kan gå vilse..
Kram

Yvonne

Nu ska jag stupa ner i bingen!
Natti vännen!
Kram o pööösszzzzzzzzz

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress