Marita

INTE FÖR SKÖNHETEN
Jag tänkte bara säga det igen för jag tror att en del kan tro att det är för att få bort fula åderbråck på benet som jag har opererat. Men så är det alltså inte. Jag har åderbråck på båda benen, inte vackra men man vänjer sig även om det inte är kul att visa upp benen offentligt på sommaren. Jag har redan skrivit men kan upprepa att pga av det höga flödet och åderbristningar med kraftiga blödningar som följd så bedömde läkaren att operation skulle göras. Ingen skönhetsoperation alltså och landstinget står för kostnaden.
Idag försöker solen mellan varven att komma fram och det känns riktigt hyfsat höstväder. Jag har ljung som ska planteras och det ska jag väl klara av trots benet. Jag ska ju inte enbart sitta med benet i högläge utan röra sig lagom är bara bra..
Vovvarna vill ju ha sitt och tycker att matte är trist när hon inte är som vanligt..** och jag brukar göra allt för mina älsklingar♥♥ Ha det gott alla♥
Marianne

Nu är det ett tag sen jag hälsade på här, men såg hos Yvonne att du opererat dej så blev både orolig och nyfiken...(får jag väl erkänna)
Skönt att det bara var åderbråck, om man nu kan kalla det "bara" hoppas der läker fort och som det ska.

Dina sista meningarna om hundarna får mej att minnas då jag haltade fram på skogsvägen med en krycka, en häst i grimma och en hund ca 10 meter före...visst gör man allt för sina älsklingar...haha

Ha det fint,
Kram

Yvonne

Skönt att operationen har gått bra .
Krya på dig vännen.
Kram o pöööösssssss

Yvonne

Det är roligt att vara med ungdomarna.
Det var en hel del pärlor på golvet också :-)
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Har tänkt se filmen på 4 an i sängen... men jag vet att det slutar med att jag somnar från filmen.
Så natti natti
Sov så gott
Kram o Pööössss

Yvonne

Ha en bra söndag!
Tack för nattningen!
Kram!

Hebbe

Hej du..Hoppas att läkningen går bra,så vovvarna får tillbaka sin aktiva matte snart igen..
Grått här,regnade i morse,,inte många timmar jag sett solen senaste månaderna..Har +8,8 just nu och det börjar blåsa,Huváligen..Haé Kram.

Hebbe

Jag har samma typ av skitväder här,inte så jädrans kul att vara ute nu,kollar på damfotboll på Tv istället..Haé Kram.

Yvonne

Moderskärleken är stark hos djur och människor!
God natt vännen!
Kram o Pöösss

Hebbe

Morsning.Jo tack min förkylning hänger i,kanske aningen bättre,snorar ocg hostar mindre,,inte är väl smaklökarna på topp,men att det blev godare med ris kände jag i alla fall..
Här fortsätter skitvädret,regn o rusk..Haé Kram.

Pernilla

Skönt att operationen gått bra. Jag står ju hela dagarna i trimmet och mitt högra ben är inte vackert det heller. Men det är värst på låret. Funkar med en lite längre kjol på sommaren, om jag känner för att vara fin. Haha, benen är i te vackra hur jag än gör så det spelar ingen roll.
/P

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov så gott!
Kram o pöööösss

Yvonne

Nu får jag ta det så lugnt med alla kläddfnatt!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Visst är det så att om man själv är positiv så smittar det av sig på andra!
Kram!

marianne

Det är ju bra att det finns natur att promenera i, där det inte jagas.
Vad gillar dina hundar att gå kopplade? Och hur går det med läkningen efter operationen?

Johanna gör mycket fint och jag har flera som jag fått eller köpt...

Kram

Yvonne

God natt vännen!
Kram o pöösssssssss

Hebbe

Ja det är kul med tillbakablickar,denna minns jag som om det vore igår..
Nu får du kolla länken som kommer med din kommentar,den funkar inte..Haé Kram.

Yvonne

Många som jag känner har drabbats av förkylning.
Idag har Ulla och jag bara tittat på TV och sovit!
Tack för krya på hälsning!
Kram!

Yvonne

Nu drar jag täcket över huvudet!
God natt vännen!
Kram o Pööössssss

Yvonne

Godmorgon vännen!
Ha en bra dag! Kram!

Hebbe

Ja verkar som denne Fredrik var lite svår att komma på..
Huváligen vilken surhöst vi har,här regnar det ännu,ibland mindre ibland mer..Nu vill jag ha torrdagar hur länge som helst..Haé Kram.

Yvonne

Män är som dom är De måste höras :-)
oj vad min näsan rinner.
Funderar på om man kan sätta en dambinda under näsan :-)
Kram!

Maria

Hejsan! Jag håller alla tummar för att det kommer gå bra med ditt ben, ja de e klart det gör. Här händer inget just nu känner mig lite nere men vänder säkert snart. Vet inte vad jag skall skriva på bloggen. Har i alla fall varit ute på en promenad med Seb i det fina vädret, solen lyser över oss idag. Höstbladen blir så fina i färgerna de tycker jag om.
Ha det så bra och krya på dig/kramen

Marianne%20

Så skönt att du kan gå era promenader, trots allt, läkningen går väl fortare om man kan vara i rörelse, om jag inte minns fel.

Jo höstvädret är här också...sol på dagen och regn-rusk på kvällen.

Jag vet inte om Ava är mörkrädd precis, det är nog mer att hon måste ha koll på allt som rör sej...knasiga djur :)
Kram

Yvonne

Nu ska jag ha besök ....av John Blund!
God natt
sov så gott!
Kram o Pööösssss

Hebbe

Mors..Kom inte in till dig igår,länken är galen..

URL: http://mitasliv.blogg.kr
E-post: [email protected]
Whois: http://whois.arin.net/rest/ip/81.229.122.247

URL:http://mitasliv.blogg.se ska det vara..

Ja det blev riktigt gott med lövbiffrullarna på paprikabädd..Haé Kram.

Yvonne

tack för nattningen och att du smög ,jag sov .
Ha en bra dag!

Kramar

Hebbe

Ja det var länge sedan det var både uppehåll och sol på samma dag...
Din länk som kommer med kommentaren ser ut såhär..
URL: http://mitasliv.blogg.kr
den ska väl avslutas med se och inte kr
Haé Kram.

Hebbe

En fundering,,kanske det bara blir galet när du kommenterar hos mig,,ser inte att någon annan har påtalat samma sak..En tanke bara..Haé Kram.

Yvonne

Jag och Ulla låg ju flera dygn.Men nu tror jag att det är bäst hon intar sin egen säng
Kram!

Yvonne

Nu är jag så trött att jag knappt ids gå och lägga mig
Godnatt vännen.
Sov gott.
Kram o pööössssss

Yvonne

Tack för nattningen!
Vännen du får ändra i kolumnen.. man kommer inte in på din blogg
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Äntligen kom lite sol,efter den blötaste höst som jag har upplevt..Länken är fortfarande galen..
URL ska sluta på .se inte .kr
Haé Kram.

Mer information om Marita

URL: http://mitasliv.blogg.kr
E-post: [email protected]
Whois: http://whois.arin.net/rest/ip/81.229.122.247

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra dag vännen!
Nu säger jag natti natti
Kram o pööössszzzz

Hebbe

Hej du.Nu funkade länken...Ja här har det varit en riktigt fin höstdag,sol hela dagen,nästan så att man glömt hur en fin höstdag kan vara,så länge sedan som solen visade sig mer än ett par timmar..Haé Kram.

marianne

Tack <3
Alla vi djurmänniskor känner till sorgen....och ja, det är som att sörja en människa.
Det är så fruktansvärt tomt, nu när jag kom hem till radhuset luktar det hund, spår efter hans tassar på köksgolvet och hans päls ligger på mattan......det skulle ju liksom vara han och jag nu, hur står man ut?
Kram

Yvonne

Det lönar sig att vara snäll
Nu ska jag krypa ner i min säng!
God natt
Kram o Pööössss

Hebbe

Morsning..Ja det funkar ju hur bra som helst med långkok på låg värme..Det blev 7:45 timme i ugnen,smakade riktigt bra..
Totta var ju en av våra stora artister,skivan med duetter är ju ett guldkorn..Haé Kram.

Yvonne

. hösten är så fin med sina färger!
Ha en bra dag!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress