Marita

FIRAT HAR VI GJORT
Min underbara fina Nellie har fyllt ett år, så det firade vi igår. Hennes första år, fyllt av lek o bus och många roliga stunder. Bamse och hon leker så bra tillsammans och han har verkligen fostrat henne så hon vet vad som gäller. Man borde se och lära av dom fyrbenta, väldigt intressant....
En smaskig köttfärsbakelse blev det igår på eftermiddagen. Väldigt uppskattat kan jag säga..** Idag har vi en skön varm dag. Bara att vara ute och njuta eftersom det tyvärr ska bli kallare igen. Men nu är vinterkläder bort hängda så det får bli tjock tröja under tunnare vårjacka. Ha det gott alla ♥
Marianne

Så duktiga dom är som sitter fint och väntar på ett varsågod, trots att köttfärsbiffen måste lukta godis för en hundnos.
Ja hos oss ska det tydligen bli regnperiod igen...blä.

Det är nervöst och oroligt med Ava, i dag blödde hon näsblod så nu ställer jag av henne helt tills jag vet vad det är.
Ha en fin helg,
Kram

Yvonne

Så duktiga dom är som sitter så fint och väntar!
S...Jag har också mycket fantasi.
Idag har det varit kallt!
Nu ska jag se resultatet av Let´s dance sen blir det möte med John blund!
Kram o pööösss

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Gittan

Så fina och duktiga dom är. Vilket härligt födelsedagskalas då, mumsigt för dom. Ett år har gått fort. Kram.

Yvonne

Nu ska jag kasta mig i bingen!
Natti natti
Kram o pööösss

Hebbe

Mors..Ja Sacramento är kanske långt ifrån den bästa restaurangen här,,men absolut en av de mysigaste,detta tack vara den familjära känslan..Jag rekomenderade stället till ett par från Österlen,,och dagen efter när jag pratade med dom,så blev det tummen upp,,detta ska bli vår nya kvarterskrog.Ett gott betyg tycker jag..Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon vännen!
Det är bara 12,1 men jag tror att solen kommer hit idag och värmer upp.
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Ja det är klart att det har blivit många vänner under de 27 år som Cypern varit mitt resmål..Sen tror jag att jag har lätt att bli bekant med folk,jag kanske inte är världens bäste pratmakare,men det brukar gå jättebra ändå..Haé Kram.

Corina

Gu vad söt liten cocker spaniel i blue roan. Har haft en precis likadan och blir så glad att se andra sådana. Får dock vara hundvakt åt min kompis sådana. Hoppas du får en toppen dag med vovsarna. 😊

Henrik Olsson

Grattis till henne :)

Yvonne

Här är det 25+ bara sol emellanåt!Jag hoppas att du har haft en bra dag och att du får en skön kväll!
Kram

Yvonne

Nu ska jag lägga mig i en renbäddad säng.
Natti vännen!
Pööss o Kram!

Yvonne

Godmorgon!
Det har småregnat här ett tag.Men nu kom solen fram!
Ha en bra dag!
Kram!

Anita

Men så fina hundar :D

Camilla

Så fina de är tillsammans! Tänk att hon redan är 1 år, tiden går så fort!!!❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress