Marita

VÅREN SOM FÖRSVANN
Nu ska jag inte vara tjurig för det eftersom det brukar vara så här. Men visst, lite smågnällig blir man när solen har lyst så fint och det torkat upp. Så när man vaknade idag snöade det, idag som det är vårdagjämning också. Men jag läste på Aftonbladets löpsedel att vårvärmen kommer tillbaks i slutet av veckan om man nu ska tro på det. Jag väljer såklart det eftersom det känns positivt och bra.
Min bil blev tvättad igår. Ja inte av mig utan det är LG som får göra det. Ren och fin blev den men i det här slaskiga väglaget blir den väl smutsig snart igen. Dags för invändig städning snart och det är ett vårtecken.
Jag var och köpte Fiberhusk förut. Jag läste att det kan vara bra när man har tarmfickor. Allt är värt att prova.
Ha det gott♥
Hebbe

Hoppas du får ordning på dina besvär..Jag är nu hemma igen,men inte kul att titta ut,det snöar lite lätt därute.Lite taskigt,det såg så lovande ut vädret i morse,i Sunnersta,,men blev helgrått nästan direkt..Haé Kram.

Marianne

Det är klart man blir besviken och lite grinig när det kommer snö efter dessa härliga vårdagar...

På vilket sätt hjälper fiberhusk när man har tarmfickor? Alltså hur man använder det mot de besvären? Lite nyfiken....

Kram

Nett

Det kom även snö här med, men det har redan smält bort, hoppas att det inte kommer mera. Kram

Herr%20Nilssons%20Fru%20

Jaha, vi fick ju en dunst förra veckan nu vår det er tur. Men lugn de försvinner lika fort som de kom.
Kramiz

Yvonne

Hoppas att det hjälper!
Nu kommer jag smygande igen!
natti min vän !
Kram o Pööösss

Hebbe

Ja nu har jag vår,så nu slappnar jag av,fick se 3 Tranor idag..Det flög några snökorn här på em,kanske en timme,blev inget mer..Haé Kram.

Hebbe

Här har solen kommit fram,den snö som kom tidigare har runnit bort nu,+11,1 just nu på solsidan.Härligt.Haé Kram.

Yvonne

Det finns alltid något man kan bli bättre på.
Godnatt vännen!
Kram o Pööösss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress