Marita

POOL I TRÄDGÅRDEN
Snön har smält och regnet vräker ner i omgångar. Bra med tanke på vatten bristen som är förstås. Men inte bra för gräsmattan som ser ut som en pool med allt vatten som är där. Hundarna blir jätteblöta och stackars Bamse som avskyr sitt regnttäcke. Men Nellie traskar glatt på i sitt regntäcke, det ända hon inte riktigt gillar är att bli blöt på huvudet...
Min goa tjej, ♥
Igår gjorde jag semlor av bullarna jag bakat, så gott blev det..
 
Den lilla semlan med mindre grädde i är min...
 
 
Ama de casa

Inte illa! En gratispool... ;-)

Jag skulle ha valt den med extra grädde :-D

Hebbe

Ja det är ju busenkelt att laga till rotsaker i ugn,sen kan man ha nästan vilka tillbehör som helst,det blev korv idag,har nu tre lådor till senare..Här har det regnat lite mitt på dan,,men hu så blött det är ute,,inget Hundväder precis..Haé Kram.

Yvonne

Så söt Nellie är.
Mums vilka goa bullar!
God natt!
kram o Pöössss

Henrik Olsson

Ja, det är bra kladdigt ute nu! :/

Anki

Pool på gräsmattan är inte så kul - har också en liten utanför växthuset :)
Så söt hon är fina Nellie!
Semlorna ser väldigt goda ut, men här är det färdigätet för i år...
Ha det gott!
Kram

Herr Nilssons Fru

När jag kollade min telefon i gårkväll så stod det att det snöade här. Men vad jag kunde se varken snöade det eller regnade det, så telefon kan man inte lita på :)
De blir lite slaskigt när de regnar mycket. Vi har fått sparsamt med regn, blir väl problem med lågt grundvattnet i sommar igen.
Vad söt hon är Nelly. Men vad är Bamse? Vågade han sig inte ut i regnet. :)
Kramiz

Maja

Jag har precis startat en frågestund på min blogg, hade varit jättekul om du ville kika in och kanske ställa en fråga! Kram, ha en toppen dag!

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra torsdag!
Kram!

Nett

Ser gottigt ut med semlorna :) Ajdå, kanske inte riktigt så man vill ha en pool ;) Kram

Hebbe

Ja du kom lite för sent..Jag har inte sett eller hört något om Ukf Brunnberg på länge,senast var väl Stjärnorna på slottet 2010-2011.Haé Kram.

freja lindsjö

de semlorna såg jättegoda ut :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress