Marita

PÅ SPANING EFTER VÅRTECKEN
Nu ramlar vårtecken in lite runt om i landet. Man gläds åt varje man ser och det är härligt den här tiden som kommer nu. Idag tog vi en tur runt Rynningeviken där det börjar vara ganska mycket fåglar nu och fler lär det bli. Nellie är helt fashinerad av fåglar och kan till o med ställa sig framför tvn och titta om hon ser några.
Nellie kan som sagt stå länge och titta medan Bamse gärna vill dra vidare. Inte nån sol än idag även om det är rätt skönt ändå. Igår däremot var solen framme hela dan och vi njöt verkligen..
Ha det gott♥
Yvonne

Ja nu kan vi spana in våren !
Då håller vi tummarna för henne!
Kram!

Nett

Visst är det underbart, vädret är verkligen på vår sida just nu :) Kram

Yvonne

Godnatt vännen!
Nu har jag sovit en stund på soffan.
drar mig nu till sängen!
Kram o pööösssss

Yvonne

Godmorgon!
4,6 och även solen har vaknat!
Ha en bra dag!
Kram!

marianne

Det är verkligen dags att spana in vårtecknen nu...
jag kan se Bamse framför mej....min erfarenhet av spaniel är "nosen i marken och full fart framåt"
Massa energi och nyfikenhet som ska ut.....stämmer det på honom?

Ha en fin dag,
kram

Marianne

Hoppas ni haft en härlig söndag o solen,
Ett litet bakslag är nog att räkna med....men jag gillar inte när vädret lurar natur och djur så det får allt bli kortvarigt ;)
Så Bamse är en mattegris?! Mysigt

Kram

Hebbe

Kväller..Ja Tony är duktig,han lade in nya golvåsar i köket förra året,så nu är det tipp topp,rummet kommer att bli fint..
Här blev det årets varmaste dag,solen var lite blek,men skönt var det ändå..Haé Kram.

Hebbe

.Det blev riktigt smarrigt med fläskytterfilén idag,vill påstå en fullträff..Haé Kram.

Yvonne

Nu är det dags att krypa ner i sängen efter en solig dag!
Kram o Pööösssssss

Yvonne

Godmorgon!
Jag såg också Sven Ingvars!
Ha en bra dag vännen!
Kram!

Hebbe

Ja idag kan vi snacka vår..Jätteskönt ute,har varit på Transpan på morgonen,såg några få.Nu har jag solen på balkongen +21 just nu..Haé Kram.

Yvonne

Det är kyligare idag.
Vi ger inte upp!
Våren kommer!
Kram!

Pernilla

Jag har också en hund som är fågel-tokig. Han är i och för sig tokig i allt vilt. Inte så önskvärt, ska du veta.
/P

Yvonne

Godnatt vännen!
Nu drar jag täcket över nästippen.
Kram o Pööössssss

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra dag vännen!
Kram!

marianne

Ja, vi hoppas det är vårens inträde som gör oss lite trötta,

jag jobbar ju i mataffär och som av en händelse ligger det en skola tvärs över gatan, varje rast invaderar barnen butiken och helst gången vid godishyllorna...jag fattar inte var pengarna kommer ifrån? Vissa ungar kan handla för 20-30 kronor flera gånger per dag...skulle jag gett mina ungar så mycket pengar till godis och läsk skulle det inte blivit över till middagsmaten...sen gnälls det att ungarna inte kan koncentrera sej för de inte får ordentlig mat i skolan....vilket skämt.
Jaja...det där får mej visst att gå igång...haha
kram

camilla

Ja man är verkligen glad åt alla de vårtecken man kan hitta!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress