Marita

BRA MED TYNGD FÖR ATT STÅ PALL
Jag gillar inte när det blåser och idag har det blåst på ordentligt. På promenaderna får man ta i ordentligt i motvinden så extra motion blir det. Det är bra med lite tyngd i kroppen så man inte far iväg. Nu tillhör inte jag tungviktarna och inte Nellie heller, så vi blåste nästan av cykelbron borta vid Rejmes. På förmiddagen så var jag och kortade av frisyren. Skönt att bli lite vårfin, och på väg hem så köpte jag två Begonior. Underbara blommor att bli glad av....
Hebbe

Ja Begonier hade mamma jättemånga av,mest röda om jag minns rätt..Oj då vet du inte vilken smaksensation du gått miste om,som ratar mögelost..Haé Kram.

Hebbe

Ja jag tar med en flaska av det röda till Uppsala i morgon,,hoppas sonen bjuder på något gott,så testar vi vinet också,,rapport kommer..Haé Kram.

Yvonne

Ska bli spännande att se vem som åker ut i Let`s dance.
Jag kollar det i bingen.
Kram o pööössss

Yvonne

Godmorgon vännen!
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Nett

Här blåser det rejält med, det är så man får stormsäkra alla lösa ting i trädgården. Kram

Hebbe

Ja det blir en tvådagars,fast med saft o bullar,,tårta i morgon när småkusinerna kommer..Haé Kram.

Hebbe

Ja nu kan jag skilja på selfie och grupie..Haé Kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress