Marita

VINTERN ÄR HÄR LAGOM TILL SPORTLOVET
Ja nu kommer vintern med stora kliv. Onödigt tycker jag nu men dom flesta barn gillar det säkert speciellt som sportlovet började här denna vecka. Det kom en hel del snö idag på morgonen så när man vaknade var det full vinter ute med tung snö som var så jobbig att skotta. Lika mycket om inte mer väntas till natten och morgondagen plus blåsigt. Så det är bara att gilla läget....
Barnbarnen Amanda,Ida och Alex var här från söndag kväll till i gårkväll. Full fart men så roligt det är. Amanda som är storasyster är så duktig och hjälper till utan att man behöver säga något. Ja Ida tycker också det är kul att hjälpa till fast inte lika mycket som storasyrran..** Sen lille Alex, som har kommit igång med pratet.Han leker med bilarna och pratar hela tiden nästan, farmor har lite svårt att hänga med och förstå allt,haha....
" Dega" är något som gillas verkligen. Här ska det göras hus med trädgård till tyckte tjejena. Alex gjorde korv med bröd som han bjöd på lille sötnosen♥
Idag har man haft barnbarns abstinens och så tyst i huset. 
Herr Nilssons Fru

Grattis till all snö. Vi har inget fått, men nu ikväll kom ett rejält regnväder. Vi fick ju snö för några veckor sedan och då fick inte du något vill jag minnas, så för rättvisans skull hoppas jag vi slipper nu. Härligt barnbarns mys.
Kramiz

Yvonne

Jaha nu var det din tur att få vinter!
Så goa ungarna ser ut när de "degar"
God natt vännen!
Kram o pöösssssss

Anki

Oj så mycket snö ni har fått! Vi fick lite igår och det har börjat snöa igen nu på morgonen. Inget kul alls - inte ens barnbarnen verkar gilla det - de gillar mest att sparka fotboll :)
Ha en bra dag!
Kram

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Pea

Oj, så mycket snö ni har fått! Härligt för barnen när dom är lediga. Men sen vill man ju ha vår :)
Här är det barmark, men jösses vad det blåser!
Kram ❤

Hebbe

Ja det räcker nu,,här har det avtagit en aning,flingorna är mindre nu,har kommit en knapp dm..Ja det är tung snö,jag har det bra som bor i hyreshus..
Rapport kommer om vad det blev för mat,mot kvällningen..Haé Kram.

Yvonne

Nu väntar vi på våren!
Kram!

MARIA I KOS

Så ser det ut hos mig också.
Härligt med besök av barnbarnen. Vad kul dom har med degandet :)
Hälsningar
Maria

Yvonne

Nu vännen kastar jag mig i bingen!
kram o pööösssss

Pernilla

Oj, då mycket snö. Vi fick lite blask som genast försvann. Nästa vecka har vi sportlov och då drar vi norrut.
/P

Yvonne

Solen tittade fram här för 15 min sen.
Jag ska försöka hålla den kvar här.
Ha en bra dag!
Kram!

Nett

Här hade vi sportlov förra veckan, och snön kom igår här men den har redan regnat bort och det börjar bli kallare. Kram

Hebbe

Ja skriv ner receptet,du kommer inte att bli besviken..Haé Kram.

Hebbe

Ja det stämmer,,det är ju så enkelt att svänga ihop dessa små pizzor..Haé Kram.

Hebbe

Samma här.Kollar på sprint från Lahtis.Haé Kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress