Marita

SNÖFALL OCH FINA FÖTTER
Idag har vi fått första riktiga snöfallet för i år. Det har blåst kraftigt också så att snön kom på tvären. Men nu har det lugnat ner sig ganska mycket.
Fina fötter har jag fått idag också. Eller fått, dom har blivit fixade och det är så skönt att sitta där och bli ompysslad.
Bilden lånad från Google Kram och ha det bäst♥
Yvonne

Man ska vara rädd om sina fötter!
God natt vännen!
Sov så gott!
Kramen o pööösssen!

Yvonne

Tack för nattningen!
Ja vilken otacksam karl.
Ha en bra dag!
Kram!

Marianne

Vi har nog haft samma väder, iskalla vindar och snö som yrt, på em blev det slask, sen frös det och nu är det slask igen.

Åhhh så skönt med fotvård...sånt kostar jag inte på mej, men det borde jag ju, så mycket som jag använder de..hihi

Sv, nu har jag ju ingen hund att gå ut med längre, men försöker komma ut på promenad så ofta det finns tid...
Kram

Pernilla

Samma sneda vindar kom till oss. Men nu har det lugnat sig lite även om det ännu blåser. Tycker det är härligt med lite snö. Det blir så ljust och härligt.
/P

Paula

Här kom det snö i måndagskväll och lite på natten, men det försvann igår igen. Så nu är det jämngrått igen! Skönt att få fixat fötterna.

Hebbe

Ja här har det yrt snö sedan igår kväll,avtog mot lunchtid,nu är det ganska fint därute,-3,8 just nu.
Ikväll har vi "Gubbaträff" hemma hos Micke Finell,brukar vara en sådan varje år..Haé Kram.

Yvonne

God natt vännen!
Kram o Pööössszzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Yvonne

Jag tror att det kan blir svårsålt!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Tack för nattning!
Ha en bra dag!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress