Marita

NÄR KOMMER STORVINSTEN?
Nu ska jag inte låta otacksam. Men jag har varit med i Postkodlotteriet i ganska många år nu och nån liten pengavinst hade inte varit fel. Fast å andra sidan har man ju bidragit med pengar till behövande för man får hoppas att pengarna går dit dom ska. Ett par gånger har jag vunnit 300kr och så blev det stora ABBA boken, ett par handdukar och nu igår hämtade jag ut ett paket med två fina vinglas och en vas...
Två vinglas är ju inte så mycket. Det är väl meningen att man ska köpa till fler... Den lilla snö som kom i nyårshelgen försvann fort. Nu är det grått och isande kalla vindar. Lortiga hundar och en lerig gräsmatta, bara att gilla läget. Nellie gumman vill gärna göra aktiverings grejer, så kul tycker hon..
Kram o ha det gott♥
Yvonne

Använd glasen till vardags så blir det lite lyxigt!
S...Ola hjälpte mig in med lådan !
God natt vännen.
Sov nu så gott !
kramen o pööösssen!

Hebbe

Mors..Ja du,en vinst man både kan ha och missta...
Ja mat som man lagar på 8-10 min,det är en snabbis..Haé Kram.

Yvonne

God förmiddag!
Tack för nattning!
Ha en bra dag!
Kram!

Marianne

Vinglasen är fina, det är väl meningen att användas till en romantisk middag för två ;)

Blåst och regn är trist, men av någon anledning har jag börjat njuta av promenader i blåsten...förr blev jag bara stressad när det blåste.
Så sant om återhämtning, allt man inte "måste" kan vara återhämtning...jag tycker jag har blivit bättre på att bara vara.

Ha det fint,
Kram

Hebbe

Ja jag måste nog hålla med dig,,bättre med lite snö,jämfört med detta skitväder vi har nu.Har varit till en kompis i en liten by utanför Gävle nu på Fm,,där var det skithalt,rena glansisen..Haé Kram.

Yvonne

Nu kan jag få massage når jag ser på TV och somnar gör jag garanterat i den fåtöljen :-)
Kram!

Frida

Tack för din fina kommentar ♡ och vad roligt att hör att höra om kaffebryggaren :) kram //Jeanettes dotter frida

Yvonne

Godnatt min vän!
Sov så gott !
kram o Pööööösssszzzzzzzzzzzzzz

Hebbe

Mors..Ja visst är det pilligt,detta mest för att min högerhand är skadad,begränsad känsel och rörlighet i tumme pek och långfinger,efter en skada 2002..Men man får inte ge sig..Haé Kram.

Marianne

Ja de där vita vintrarna med mycket snö att leka i, de verkar inte komma tillbaka...
Ha en toppendag,
Kram

Yvonne

Blund har sköt sig!!
Ha en bra fredag!!
Kram!

Hebbe

Samma här graderna nu nere på -2,5,blåser en aning.
Ja högerhanden funkar inte så bra,har svårt att greppa saker,saknar böjlighet i tumme och pekfinger.Men funkar rätt bra ändå,man får inte ge sig..Haé Kram.

Yvonne

Det är viktigt med de små små detaljerna :-)
Natti vännen!
Kram o Pööössszzzzzzzzzz

Hebbe

Hej du,snöade lite lätt i morse,nu har det ljusnat betydligt,inget nedfall -2,3.Melodikrysset fixat.Planerar för mat till Em,kan bli bra..Haé Kram.

marianne

Oavsett om man är virrig eller inte är det svårt att räkna höns så länge det inte är mörkt så de sitter still.
Jag tror kunden skrattade mest för hon inte visste riktigt hur hon skulle bemöta detta..hehe

kram

Yvonne

Nu ska jag försöka att se filmen på 4an utan att somna!
Natti
Kram o pöössszzz

Yvonne

Tack för nattningen!
Här är det minus 4 och sol!
Ha en skön söndag!
Kram!

Hebbe

Kväller,,Nä August har nog annat än namnsdag i sitt lilla huvud.Haé Kram.

Yvonne

Jag har haft en fantastik bra dag!
Har haft ett gäng vänner här på mat.
Vi har skrattat så att taket nästan har lyfts!

Natti Kram o
pöööösssszzzzzzzzzzz
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress