Marita

ÄNTLIGEN SKA JAG FROSSA
Nu har jag fått ett ryck och inhandlat blommor som ska planteras ut i krukor. Har man inte jobb så skaffar man sig. Helgen har ju varit toppen med fint väder och igår kom barn och barnbarn. Ja två barnbarn fattades tyvärr men full fart blev det ändå..**
Men nu ska jag ge mig ut till solen och blommorna och hundarna lär hålla mig sällskap..
Ha det gott♥
Yvonne

Tack!
Idag har det varit mulet och lite småregnigt!
Godnatt!
Kram o Pööösss

Hebbe

Mors,,Helgens finväder har blivit regn idag,men det behövs..
Ja det kommer att bli många dagar med Goäta från grillen..
Härliga barnbarn..Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon!
Jag hoppas att allt är bra med dig!
Kram!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Blommor gör en alltid glad, även om jag själv inte planterar :P

Hebbe

Här har det regnat hela Fm,det ser lite ljusare ut nu +13,4..Det blev en tur in till Lid´l i stan,behövde lite grönt..Haé Kram.

Yvonne

Här har det också regnat.
Kramen!

Yvonne

Nu ska jag tippa ner i bingen!
god natt Sov gott vännen!
Kram o Pööösssssssss

Hebbe

Usch inte trodde jag det fanns så bortklemade ungar,det räckte med dom 4-5 min jag kollade,Helt sjukt..Haé Kram.

Marianne

Vilka söta och glada barn <3
Lummigt och fint med växter.....man blir alltid sugen att plantera sp fort värmen kommer...

Det blir dåligt med fågelfoton tyvärr, jag fotar med mobilen och det går inte att zooma så mycket....

Kram

Yvonne

Här har det varit mulet och blåst hela dagen och lite regn!
Kram!

Yvonne

Godnatt min vän!
Pööösss o Kram!

Hebbe

Mors,,ja det var en jättekul kväll,med många toppmusiker,maten Dillkött,, hade jag inte ätit på hur många år som helst,riktigt gott.Haé Kram.

Yvonne

God förmiddag!
För en stund sen kom solen ! Men det är många moln på himlen
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Ja det var en lätthittad kändis,kanske..Nu har solen hittat hit,skönt..Haé Kram.

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov gott!
Kram o Pööösss

marianne

Jag brukar sällan buda på Tradera, men något fick mej att kolla där förra sommaren och blev sååå glad när jag såg tubkikare där, och ännu gladare när den blev min :) Det var verkligen ett klipp.

Vädret har varit ok förutom i går em då det regnade en hel del, men då höll vi oss inne, vi hade ju dimma en dag, och blåsten slipper man ju sällan här på ön.....men visst har vi haft tur

Kram

Yvonne

God morgon!
Ha en bra dag!
Kramen

Henrik Olsson - Föreläsningar

Ja, det kan nog snabbt bli fullt hus trots att alla barnbarnen inte kom :)

Yvonne

Ska lägga mig och titta på 4an. Vet att jag kommer att somna!
God natt!
Sov gott!
Kram o Pööössss

Yvonne

Godmorgon !
Här är det sol och 20.1+.
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Hebbe

Samma här,molnen hopar sig,hade sol tidigt i morse,men nu har molnen tagit över.Men vi ser väl till att ha en fin Pingst ändå..Haé Kram.

Yvonne

Nu bjudet naturen på ögonfröjd!
Ha en bra dag !
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Ska lägga mig nu ska upp tidigt imorgon.
Kram o Pööösssssss

Yvonne

Godmorgon!
Mulet och 15,9+
Ha en bra dag!
Kram!

Marianne

Det är aldrig lätt att bryta upp även om det känns rätt, jag har gjort det förr och det har kännts bra, men denna gången känner jag mej så osäker och ledsen....jag hade liksom tänkt att detta skulle bli mitt sista hem.
Men vi får se.....vi kommer ju inte att sluta umgås
Kram

Yvonne

Jag och Ulla har haft en fin dag...
Jag hoppas att du också har haft det...
Kram o pööösss

Hebbe

Ja klyftpotatis smakar bra,även de köpta frysta,,men dom går inte upp mot sonens,han är för jäkla bra på att fixa till potklyftor,jag är lite osäker på hur han gör,,olja och timjan vet jag han använder,,kanske något annat knep också,,kan kanske vara att han har varmluftsugn,det har inte jag...Haé Kram.

Yvonne

Vi har haft en härlig dag här i Stenseby.
God natt
Kram o pööösss

Hebbe

Ja parisare minns jag att man kunde köpa i stan (Gävle),det fanns en korvmoj på ströget som hade parisare,tror det var den enda..
Hos Korvtage i Skutskär kunde man få en snåljåp,det var ett korvbröd med senap,,det var tider det..
Nu hopar sig molnen här,regnet kommer allt närmare tror jag..Haé Kram.

Yvonne

Jag har haft en fantastisk bra dag ..
hoppas att du har haft det bra...
Kram o pööööössssen

Hebbe

Ja det känns rätt att ta en Snoozdag innan norrland,,sen är det ju skolavslut i morgon,,får väl dra lott om vems jag ska gå på,Loke o Moa går ju på olika skolor men har avslut ungefär samtidigt,Haé Kram.

Marianne

Om man ska säga något positivt om mugg så är det att det är relativt lätt att få bort det...daglig tvätt och smörja är vad som behövs...Ava är redan mycket bättre, de syntes knappt idag
Kram

Yvonne

God natt vännen.
Sov gott.
Kram o pööss

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra dag..
Kram o pööösssss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress