Marita

FÖRSTA VÅRMÅNADEN?
Visst kan man väl säga så att Mars är den första månaden som ger riktig vårkänsla?  Kvällarna blir allt ljusare. Just nu när jag sitter här och klockan snart är sex på kvällen så är det inte mörkt än, och det går ganska fort nu tycker jag. I rabatterna sticker lökväxterna försiktigt upp på solsidan. På radion sa dom att dom första Tranorna har kommit till Hornborgarsjön, och även till Tysslingen har dom första Svanarna kommit. Riktiga vårtecken även om det kommer bakslag...
Inget regn idag och lite av solen fick vi se på förmiddagen.  Medan husse tog Bamse på en långrunda så gick jag och Nellie till hennes kompis Loke så dom fick leka ett tag innan gofikat...**
Loke är en redigt stor pöjk nu med sina 52 kg. Dom gillar verkligen varandra och har lekt tillsammans sen dom var 10 veckor och betydligt mindre..♥♥
Sussi

Oj 52 kilo. Det är mer än vad Spike väger och jag tycker han är stor haha
Visst är det härligt med Mars. Tycker nog våren kan få komma på riktigt nu. Längtar :) Kram

Henrik Olsson

Det har inte varit någon direkt sol ute idag, men har ändå känts som vår! :)

Nu längtar man bara till fåglars ivriga kvitter!! :)

Yvonne

Det var en redig påg!!
S...Det är bara att sätta igång-
Jag knoppar in tidigt idag!
Har varit på squaredans fullt ös!1
God natt!
Kram o Pööss

Pernilla

Visst är det en vårmånad, absolut. Nu är inte långt kvar till vi kan blrja ta av alla kläder. Sååå skönt!
/P

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Ama%20de%20casa

Oj... Stadig Loke :-)

Härligt med vår på gång! :-D

Yvonne

Det är tanken som räknas!
Jag önskar dig en riktig skön dag!
Kram!

Hebbe

Ja det blir lite maffigare med amerikanska pannkakor,jag gillar att ha majs i smeten,riktigt läckert..Haé Kram.

Henrik Olsson

Sv: Ett tält kan vara väldigt bra och ha ibland! :)

Herr%20Nilssons%20Fru

De ja, de var en rejäl kille. 52 kg. Mina tjejer väger 30 o de är stora ju :) Visst är mars en underbar månad. Ljusare o ljusare, de e så gott. Om det inte vore för att vintern är så mörk hade jag gillat den bättre, mörker är trist. Ljus ger energi o glädje. Fint foto på jyckarna. Go helg
Kramiz

Disa

Dom är så underbart fina alla voffsingarna :)
Hoppas ni får en fin helg .
Kram

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra dag!
God natt sov så gott!
Kram o pööössss

Yvonne

Godmorgon !
Ha en bra lördag!
Kram!

BosseLiden

Det måste vara mycket roligare att vara två när de är ex. ensamma hemma. Är 52 kg fullvikten?
Det mesta är trevligare när vi kommit in i vårmånaden Mars. Tänk om några veckor är det sommartid.
Regnkramar från Ystad

Hebbe

Oki,lättfixad mat för oss båda då idag,du med pizza och jag med samma som igår,blir kanon..Här är det en grådag,med några små blå hål i det gråa..Haé Kram.

Yvonne

Nu ska jag se färdigt filmen på 4 an i sängen !
God natt
Kram o pöösss

Yvonne

Ha en bra söndag!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress