Marita

VÅRVÄDER?
Idag har det varit ett strålande väder. 8 plusgrader soligt och knappt ingen vind. Till stor del barmark så det mesta av det halkiga är borta. Fast egentligen ska det vara vinter nu, jag tror att naturen mår bättre av det i alla fall.
Fönstren är inte roliga, smutsgrå och randiga på utsidan av blåst och regn. När solen ligger på så ser man knappt ut. Jag tog det värsta idag på utsidan. Men jag ska överlåta resten till LG, inte roligt att hänga ut och putsa. Bättre då att ta en stege och stå på när man putsar. Det är bara det att jag gillar inte att stå och vingla på stegar så bättre då att LG gör det..**
 
Om ni inte har sån fönsterputs maskin så ska ni skaffa en. Toppenbra är den verkligen....
Snart ska jag grädda lite pannkakor och hundarna kommer att få smaka. Dom är riktiga pannkis älskare♥♥
 
Yvonne

Jag har en bra billig fönsterputsare som kommer med regelbundna tider.
Sv.....Det är fullt ös!
Jag hör ändå när du kommer :-)
Kram!

Yvonne

Godmorgon!
Jag sov när du kom och nattade mig.
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Ja du kom lite sent,men hade rätt.Grattis..Jag har en sådan putsare,håller med,den funkar bra..Haé Kram.

Yvonne

Han liknar en kvinna med det håret!
Jag förstår Skånska ganska bra :-)
Natti natti (skånskt yttryck )
Kram o Pööössss

Hebbe

Mors.Tacofredag brukar min syrra ha ibland..Om någon timme ska jag vara chaufför åt kamsat till Strängnäs,hoppas på bra körväder..Haé Kram.

Yvonne

God förmiddag!
Ja se där.. lite skånska kan du.
Ha en bra lördag!
Kram!

Hebbe

Så då var Strängnästrippen avklarad,blev 36 mil..Men det var en fin dag,trafiken flöt fram lugnt o fint..Lite tunnt med kramar idag,det blir att krama kudden senare i kväll..Haé Kram.

Yvonne

Jag har haft ett långt samtal med Ulla hur man ska pussas!
Kram!

Herr Nilssons Fru

Hej hallå, länge sedan.
Jag har en sån där fönsterputsare och jag använde den igår på mina altandörrar. Har satt in helglasade och då köpte jag en sån där goding, de e verkligen bra.
Oj oj vad din lilla tjej växer...tiden går så fort, upptäckte att de var 1½ år sedan jag bloggade sist. Men nu har jag dammat av den.
Kramiz

Yvonne

Godmorgon !
Jag sov när du nattade mig.
Bra att du kan smyga så bra!
Ha en bra söndag!
Kram!

Hebbe

Ja,hoppas att hon får beviljat den operation som krävs,för nu vet dom vad som är orsaken..Jag håller tummarna för henne..
Grattis till Gubbarnas,eller snarare Cilantros seger.I lite efterskott.Haé Kram.

Yvonne

Dagen har varit gråväder.
Nu ska jag natta mig!
Kram o Pööösss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress