Marita

TILLBAKS IGEN
Ja kors i taket. Nu är jag tillbaka  igen här  på Blogg.se, jag känner mig mer hemma här, och jag som trodde att jag skulle blogga mer på en ny blogg. Så blev det inte, tvärtom istället. Nu är det ju inte många som läser bloggen eftersom dom flesta har FB eller Instagram. Även jag har det  så det blir mest att man skriver där, tyvärr får jag väl säga. För nog saknar man den gamla hederliga bloggtiden.
Vintern då, ja den går upp och ner. Ibland är det minusgrader och lite snö. Men för det mesta är det barmark och blött och smutsigt tyvärr.
Men som sagt, ibland har vi haft pyttelite snö som lyser upp och mindre smutsiga hundar.
 Nellie och jag har varit i skogen på lite egen träning. Hon behöver det utan att Bamse är med.
Alla helger är över nu, men här ligger juldukarna kvar än. Jag får ta ett ryck och plocka bort dom. Men då måste man damma och fixa lite så det är inte bara.
Vi hade ju så bra hjälp med att klä julgranen. Tjejerna fixar detta riktigt proffsigt nu. Killarna tröttnar fort och går över till bilarna istället...**
Minstingen höll sig helst till bilarna helt klart..**
Gittan

Kul att du är tillbaka. Det är lika för mig, inte lika kul att skriva på bloggen som det var förr. När man har både fb och instagram. Men saknar bloggtiden också. Ha en skön kväll. Kram på dig.

Yvonne

Roligt att du är tillbaka och bloggar .Jag har inte instagram eller FB är försiktig med internet.
Det du har lagt ut där försvinner aldrig,
Jag önskar dig en finfin söndag!
Kram!

Hebbe

Oki,jag gillar också Linda Davis..Här kommer en länk till en lugn fin melodi där hela familjen sjunger. https://youtu.be/f0AbNqwQVTc
Här med maken Lang och döttrarna Rylee och Hillary.
Hoppas det kommer lite inlägg här framöver,välkommen tillbaka.Haé Kram.

Hebbe

Då är vi nog ganska lika,vi ringer/messar alltid och talar om när vi är framme.Så visst finns där lite oro..Jag brukar alltid gå in på Flightradar för att följa planet från start till landning,om jag har möjlighet.Just nu är sonen i luften på väg mot Orlando från Frankfurt,,snudd på 10 timmar i luften..Haé Kram.

Yvonne

Här är solen framme.
Ha det så gott vännen!
Kram!

Disa

Jag både skriver och läser bloggar ännu även om jag har både insta och fb...men de är inte riktigt samma sak , tycker jag.
Kram !

Rantamor

Kul att du är tillbaka på bloggen, har ju följt dig på instagram ett tag här emellan.

Tjingelingen från Rantamor.

Yvonne

Jag stupar ner i sängen ikväll !!
Kram o Pöössss

Yvonne

Godmorgon!
Här är det minus 5,4.
Jag hoppas att du har sovit gott i din renbäddade säng.
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress