Marita

SITTER OCH FUNDERAR
Ingen märkvärdig fundering, bara vad jag ska skriva om. Internet ligger nere, en driftstörning sa dom när LG ringde felanmälan. Men jag kör med det mobila och det går ju bra. 
Dags nu att ge sig ut i mörkret för kvällsrundan med hundarna. Sen blir det ärtsoppa och pannkisar. Ärtsoppan har jag kokat själv och det var längesen kan jag säga. Vad gott det ska bli.
Ikväll är det Mandelmans gård på tv, den är så bra tycker jag. Men nu ska jag vispa ihop pannkissmeten sen ut med vovvsen...
Ha de....♥
 
Hebbe

Jag kollar också på Mandelman,,sköna människor tycker jag..
Jo det händer att jag instagrammar ibland,men bloggen tycker jag bäst om,,blir som en dagbok..Hoppas du får tillgång till nätet snart..Haé Kram.

Herr%20Nilssons%20Fru

Har inte sett Mandelman, men ska börja se Gåsmamman ikväll tänkte jag, behöver vila lite, de gör jag med TV:en.
Ja de e tur man har mobilerna när de fast nätet lägger av. Vi har ju inte fiber här ute på vichan ännu, bara ADSL men det är stabilt o bra, men ibland kopplar de ifrån. I början hade vi hur mycket problem som helst.

Jag har aldrig gjort egen ärtsoppa, konstigt men sant. Den man köper i korvar är så god så jag behöver inte :) men plättar gör jag själv, men de kan man ju också köpa färdiga nu mera.

Kramiz o go afton

Yvonne

Jag brukar se mandelmannen! Blev pannkakorna goda?
God natt Sov så gott!
kram o pöössssssssssss

Henrik Olsson

Pannkakor är alltid gott! :)

Yvonne

Jag hoppas att du har sovit lika gott i sängen som i soffan.
ha en bra dag!
Kram!

Ama de casa

Mandelmannen har jag inte sett alls. Vet inte ens vad där är, så "med" är jag. Haha!

Visst är det bra att ha både hängslen och livrem - det mobila bredbandet har "räddat" mig många gånger :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress