Marita

PÅ BAR GÄRNING
Ja det skulle man vilja ta dom som skräpar ner lite överallt. Inte nog med att det är skräpigt överhuvudtaget. På vissa ställen är det rent bedrövligt, hur slappa är människor egentligen?
På eftermiddagen när vi gick med hundarna i skogskanten där det går en smal grusväg och på ena sidan så ligger det några villor. Där fick vi se en man som stod med skottkärra och plockade bland saker som låg i en hög mitt på vägen. När kom fram så berättade han att någon måste ha backat ner med sin bil och släpkärra och bara tippat av allt skräp.
Alltså men vad f-n ska man säga. Ilskan kokar känner man över fräckheten. Nu tog den stackars mannen där på sig uppgiften att köra bort skräpet till återvinningen. Det kunde ju inte ligga kvar där. Jag antar att det är så dom tänker som bara slänger sitt skräp på alla möjliga ställen. Nån annan får ta hand om min skit.....
 
                     
Till nånting trevligare, ikväll ska i alla fall jag se på Mellon. Det är så roligt tycker jag och säkert många med mig med tanke på höga tittar siffror. Så nu laddar vi....**
Ha det gott♥
 
Yvonne

Fy vad man blir arg.Gitter dom inte köra till tippen med det?
Nu ska jag i alla fall tippa ner mig i sängen.
kram o Pöössssssssssss

Yvonne

Godmorgon vännen!
Här är det samma gråväder som igår!
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Anki

Visst blir man helt vansinnig när man ser hur folk skräpar ner!
Gråväder och gråkallt ... men jag önskar dig en fin dag ändå!
Kram
PS jag har ny bloggadress - inte så mycket skrivet än, men det ska väl bli :) DS

Pea

Det konstiga är att dom måste ju på något sätt ha forslat dit det. Då kunde dom väl lika bra ha tagit sig dit som det SKA kastas?! Bli så förbaskad på sådana människor!

Ha det bra!<3

FREEDOMtravel

Sånt här gör mig också förbannat rent ut sagt! Hur kan man vara så respektlös mot naturen, djuren och alla andra människor? Hur svårt kan det vara att köra till en sopstation...???

Ama de casa

Otroligt dåligt! :-( Men tänk om det var han som låtsades? Först tippade han, och sen tog ni honom på bar gärning... ;-)

Det där med Schlagern? Det bryr jag mig inte så mycket om... ;-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress