Marita

INGET GNÄLLANDE
Igår gnällde jag och det ska jag inte göra idag. Bara för att  man bor i gnällbältet behöver man ju inte gnälla för mycket.
Lika fint vårvinterväder har det varit idag så sköna promenader med hundarna har det blivit. 
Här har Nellie satt sig på sandlådan och  njuter av solen. Både hon och Bamse tycker det är skönt att låta solens strålar värma nu...
Här ligger dom på hallgolvet mina raringar♥♥
Bilen har antagit en gråbrun färg på senare tid och dom flesta bilar har samma smutsiga utseende som man ser. Inget roligt väglag har det varit. Men igår blev det tvätt av bilen, så skönt och visst fick man stå i kö eftersom många vill göra samma sak i det fina vädret.
Nu ska jag ställa mig vid spisen och göra en potatisgulasch soppa. Inte dumt med ett gott bröd till....
 
Det här är en bild som jag lagt ut tidigare på potatisgulasch. Kul att hitta en egen bild på Google....
Hebbe

Jag tror jag ska bli en bättre soppkock framöver,än så länge blir det halvfabrikatsoppa..Visst blev det en jättefin dag även idag,fast inte lika varm som igår..
Här blev det bruna bönor med fläsk idag,gott.Haé Kram.

Ama de casa

Här blir bilarna också skitiga, men det beror på sandregnet. När det fjösregnar blir hela stan prickig... Vi är glada att vi har garage :-)

Ha en fin kväll!

Yvonne

Solen har värmt här idag!
min bil är också skitig!
Så goa dina hundar är!
God natt vännen!
sov så gott!
Kram o pööössssssss

Henrik Olsson

Ja, de senaste dagarnas väder har verkligen varit underbart :)

Ramona

potatis gulash lät supergott :) Visst njuter man av solen just nu. Underbart. Hoppas ni får en fin dag vännen <3

Yvonne

Godmorgon!
-3.1 här.Det ser ut som om solen ska visa sig idag också!
Ha en bra dag!
Kram!

Pernilla

Låter som ett spännande recept. Måste kolla upp det och kanske prova. Tvätta bilen är ett annat recept men jag använder det inte så ofta. Maken ska ju ha något att göra medan han väntar på sjuttonåringen. Hon spelar piano och han tvättar bilen.
/P

VillaFreja

Skönt med solen. Den värmer så gott nu. Igår hade vi en underbar dag, idag mer mulet. Kram.

Yvonne

Jag vill inte ha mer snö Jag är sååå nöjd!
Ha det så gott!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag kasta mig ner i bingen!
Kram o Pööösssss

Ida

Men åh vad fin!! :)

Hebbe

Mors..Ja det blev bra,med dessa slattar,,blev lite fetaost över,kan bli fylld kycklingfilé idag..
Redan + grader ute,ser stjärnor däruppe så det måste vara klart,då har solen en chans att lysa idag..Haé Kram.

Yvonne

Här är det dimma idag!
Ha en bra dag vännen!
Kram!

Camilla

Så vacker hon är Nellie! Vilken blick!!! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress