Marita

FRESTANDE
Idag fick jag Bokspegeln i brevlådan och den tittar jag i på en gång. Den här gången var det ett erbjudande som jag gärna tackar ja till....
Jag bytte ju slutsiffra för ett tag sen och tänk att man blir uppmärksammad från alla möjliga ställen. 
Idag har jag fått plocka fram broddarna. Inte kul med denna ishalka som är nu. Går man sen med hundar som kan dra till rätt som det är då far man med all säkerhet omkull innan man hinner blinka. Så broddar på är det som gäller....
 
Pernilla

Jag har äntligen satsat lite slantar på ett par riktiga Icebugs. Dubbarna fjädrar när man går på asfalt och man rappar dem inte i skogen. Vet inte hur många broddar jag tappat av mig.
/P

Yvonne

God natt vännen
Kram o pööss

Hebbe

Mors..Javisst,denna typ av förkylning är ju en nära döden upplevelse,,men den ger sig snart hoppas jag..Smaklökarna är väl inte på topp,men maten smakade bra ändå..Haé Kram.

Ramona

God morgon :)
Det kan gå åt när det blir halkigt ute, man vågar ju knappt gå ut då. Hoppas du får en fin fredag <3

Sussi

Jag var ut med Spike och Bailey igår kväll. Även här skulle broddarna varit på men som jag brukar glömde jag sätta på. Som tur var gick det bra denna gång. Läskigt om man skulle ramla.
Ha en trevlig helg. För min del blir det jobb helgen lång :(
Kram

Ama de casa

Vettigt och klokt att använda broddar. Här behövs dom dock inte :-)

Ha en härlig fredag!

Hebbe

Jo tack,det går nog framåt med förkylningen,tog två rejäla whisky igår kväll,idag rinner näsan värre än värst,halsen känns lite bättre,tror jag tar samma kur ikväll..Haé Kram.

Yvonne

Matte är på Bornholm och roar sig. Jag är hos Balder och håller honom sällskap.
Kram från Ulla

Yvonne

Godnatt vännen
Kram o pööössss

VillaFreja

Vilken härlig rabatt. Klart den ska utnyttjas. Har du någon bok du är sugen på att beställa? Kram.

Camilla

Ja broddar är ett MÅSTE när man har stora starka hundar!!!

Biggeros

Det gäller att vara på sin säkra sidan att använda broddar. Inte så kul att halka vilket är både pinsamt och gör ont. Var försiktig. Trevlig helg🤗

Hebbe

Jag tror tametusan att kuren hjälpte,,känns mycket bättre idag..Haé Kram.

Yvonne

God natt vännen!
Jag hoppas att du har haft en bra dag. Jag har haft det bra .
Kram o pööösss

Hebbe

Mors,Jag tror det var nybörjartur,jag har aldrig tidigare varit så engagerad och röstat.Men det var kul när jag laddat ner "Appen"..Att jag lyckades med att placera låtarna,det var nog svinröta..Haé Kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress