Marita

BRODDAR PÅ
I morse när vi skulle gå med hundarna så fick jag se att LG hade tagit fram sina broddar. Jag var tvungen att säga "ska du ha broddar"? Han brukar nämligen totalvägra det. Jodå, han hade sett ut på gatan hur mycket is det var och efter gårdagens snöfall och sen töande frös det på igen. Därför så mycket is överallt.
Plogen kom igår kväll och plogade så det blev en isig hård vall med bumlingar som fick hackas bort om man skulle ut med bilen.
Härligt nu med ljuset som är både morgon och kväll när det är klart väder. Så nog går vi ¨åt rätt håll trots att det blev vinter igen....
Mina goa sötnosar♥♥
Yvonne

Klokt att ta broddar på!!
Det snöar här nu!
Godnatt
Sov gott vännen!
Pöösss o kram!

Yvonne

God förmiddag!
Nu har jag fått vinter igen!
Ha en bra dag!
Kram!

MARIA I KOS

Nu får man vara försiktig när man är ute och går.
Fina hundar du har. Jag har också en hund, en bichon havanaise som är 9 år och heter Ludde.
Ha en trevlig fredag.
Kram

Nett

Nog är det bra med broddar, själv har jag det med men i år har jag inte använt dem. :) Kram

Hebbe

Klok han Guben som använder broddar..Oj bor du så nära svampen,,den har jag varit upp i och ätit lunch en gång,,tror det var 1987 eller -88,är osäker men nog åkte jag hiss,om jag minns rätt...
Ja varje gång man ser dopklänningen så poppar minnena fram..Haé Kram.

Yvonne

Ja det fungerade bra att sätta henne i glaset!
God natt vännen!
kramen o pööösssen!

Yvonne

Godmorgon denna vinterdag!
Jag har 1,5 minus.
Ha en bra dag!
Kram!

Anki

Ja, ibland får man frångå sina principer ... klokt att ta på broddarna!
Härliga bilder på dina sötnosar :)
Idag solsken och just nu 5 minusgrader - ser ut att bli en fin dag!
Ha det gott!
Kram

Hebbe

Jag kommer ihåg att det var fin utsikt över stan från svampen..Ja mellon,jag har tjuvlyssnat lite på låtarna,det kan bli den bästa omgången i kväll..Haé Kram.

Hebbe

Jag tycker en del är mycket bättre än tidigare..Haé Kram.

Yvonne

Ja nu får det vara slut på snön!
God natt vännen!
Kramen o Pööösssen

Yvonne

Jag har snö kvar och ingen sol i sikte!
Ha en bra söndag!
Kram!

Camilla

Vilken fin bild på dina godingar!!!

Annette Nilsson

Dessa sötnosar kan väl ingen motstå! Jag gör det inte i alla fall.Puss på nosen och en kram till matte

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress