Marita

SNOPEN BLEV JAG
Igår när jag hade varit och handlat så tog jag vägen förbi utlämningsstället för paket. Jag hade beställt ett halsband till Nellie och några leksaker som skulle vara hållbara,hmm.... Paketet var inte stort och när jag öppnade det så fanns där inget halsband och bara en leksak. Ett papper låg där i botten på paketet och där stod att det var slut på just det halsbandet i den färgen. Det fick jag ingen upplysning om när jag beställde då stod det att det fanns i lager. Jag kunde höra av mig så skulle dom skicka ett annat. Pyttsan, det blir inget annat från dom och leksaken skickar jag tillbaka. Så snopen blev jag.... Aprilvädret fortsätter, inte så konstigt kanske eftersom det fortfarande är April. Solen värmer när den är framme annars är det iskalla vindar som gäller. Lille Bamse som är nyklippt ser lite frusen ut ibland..**
Nellie älskar att spana på fåglar. Hon vill gärna jaga ifatt dom och har inte fattat än att hon inte kommer att hinna fram innan dom flugit iväg..**
Annette Nilsson

Jag skulle också blivit besviken för paketet! Fast jag har aldrig råkat ut för nått sånt.
Nellie är väl som sin mor som också sitter så där. Helst längst ut på bryggan ska det vara!
Dags att lägga i den tycker jag, fast man har ju inte precis vårkänslor!
Tack för alla fina kort på Nellie. Kram från oss i vika

Anki

Vilken besvikelse! Dålig service att inte kunna uppge att en vara är slut innan man slutför köpet!
Fina Nellie ... hon kanske tror att hon är en fågelhund :)
Snart kommer värmen så Bamse slipper frysa...
Kram

Yvonne

Förstår din besvikelse!
Oj oj oj !
Vaknade i soffan .
Ska sova vidare i sängen
Kram o Pööössss

marianne

Dåligt! Förstår att du skickade tillbaka leksaken det skulle jag också gjort, tror du och jag är lite lika...hihi
Nellie då...haha, hon sitter väl där och önskar att hon kunde "köpa vingar för pengarna" och flyga efter ;)

Förra omgången Ava hostade lyssnade jag på andra, att det var dammigt i ridhuset....att många hästar hostade när de började trava osv...det är kanske vanliga orsaker, även om jag tycker det sistnämnda låter konstigt. Det visade sej vara mer allvarligt för henne så nu tar jag inga risker...nu vill jag veta.

Jag har mest gått med högklackat förr, jag tycker mina fötter blir så stora och fula i låg klack...(vilka idéer) så när jag ska köpa bekväma och snygga skor är det svårt att hitta några som duger.....lite kinkig, som sagt ;)

Ha en fin dag,
kram

Yvonne

Jag sov så gott i soffan!!
Ha en bra dag!
Kram!

Marianne

Ja vem är inte avis på Hebbe? Här har det regnat så gott som hela dagen, Ava är inne på sitt tredje täcke....

Jag har jobbat som servitris förr och då var det alltid höga klackar....nä jag trivs inte i annat så när jag flyttade hit till gården fick jag skaffa ordentliga skor.....men först slet jag ut mina träningsskor....
Ha en fin kväll,
Kram

Yvonne

Nu har jag sett Let´s dance och ska dansa mig rätt ner i sängen.
Sov gott vännen!
Pööösss o kram!

Yvonne

Godmorgon vännen!
Ha en bra lördag!
Kram!

Bosse Lidén

Förstår att du blev snopen och besviken.
Helgkram Bosse

Marianne

Så tråkigt med din mamma, det är en sjukdom som drabbar de närstående hårt har jag ju förstått.
Att det är större risk att få den om det finns i släkten, har jag hört....jag hade en faster som hade det, men vet ingen annan.

Jag löser mycket korsord och lyssnar på böcker, jag märker att korsorden blir svårare och svårare men jag försöker intala mej att det är stressen som tar orden igrån mej.

Jag tror också att man skojar för att försöka hålla rädslan borta...dey brukar väl vara så med annat också?!
Ha en fin dag,
Kram

Yvonne

Det är snälla goa pågar jag har.
Ingen sol och värme här!
Kram!

Camilla

Ja ibland blir man besviken! Jag tycker för det mesta det funkar bra att beställa på nätet, men ibland fungerar det inte riktigt tyvärr...

Yvonne

Nu ska jag lägga mig och titta på film.
Ja ja det blir väl som det brukar
jag somnar!!
Sov gott vännen!
Kram o Pööössssss

Yvonne

Godmorgon!
Här är det sol och 17.3 +
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Jag har haft en trevlig kväll!
Nu är det sängen som lockar!
Kram o pöössssss

Hebbe

Mors.Ja gissa om det blev ett glatt återseende,jag har ju känt denna familjen sedan 1990.Många av familjen har jag inte mött på många år,Maria som då var kanske 7-8 år är nu vuxen gift och har dessa tvillingar på 3 år.Marias bror Panayotis vars bröllopp jag var på 1991 var där med sin familj,som jag träffade senast för 4-5 år sedan..Skitkul blev det,och jag lovar,har nog aldrig varit så proppmätt i hela mitt liv..Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon!
5,7 och sol!!!!!
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Annika

Äsch vad tråkigt med halsbandet. Hoppas att du fick en fin Valborg och 1:a Maj. Kramen

Annika

Äsch vad tråkigt med halsbandet. Hoppas att du fick en fin Valborg och 1:a Maj. Kramens

Yvonne

Det har varit en solig fin dag idag!
Nu ska jag krypa ner i bingen!
Kram o pööösssss

Pernilla

Så trist att du inte fått det du beställt. Måste väl blivit något fel med lagersaldot. Sånt kan ju hända.
/P

Yvonne

Godmorgon!
Här är det SOL!!Det blir nog repris på gårdagens väder !
Ha en bra dag!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress