Marita

VACKRA MAJ
Nog är Maj en underbar månad med sin blomning och skira grönska. Nu och fram till runt  Midsommar njuter man som mest.
Äppelträdet blommar för fullt, men nu börjar blombladen falla till marken.
Efter jag blev klar med målningen så har verandan kunnat städas så man kan sitta där o gotta sig...
Bilden är tagen i lördags kväll, jag dricker inte vin till frukost 😉
Idag grattar vi dottern som fyller, och visst är väl Maj en underbar månad att fylla år i ..💞🌸🌸💞
 
Yvonne

Vi har härlig tid framför oss nu!
Så stor pågabiten har blivit!
SV:......Jag får hålla bättre koll på soptunnorna!
Kram!

Yvonne

Idag har det varit varmt!
God natt!
Sov så gott!
Kram & Pööösss

Yvonne

Godmorgon!
Här är det 18,7 + och sol!
Ha en bra dag!
Kram!

znogge

Maj är verkligen en alldeles underbar månad! Naturen visar sin bästa sida och så värmen som kommer smygande...

Kram

Bosse Lidén

Fick jag välja skulle jag mycket väl kunna tänka mig att fylla år i maj månad. Taskigt av mina föräldrar att inte fråga mig först. :) Vilken vacker hemmiljö du tycks ha. Om du föredrar ett eller fyra glas vin till frukost ska jag inte lägga mig i. Vi har alla våra olika vanor. :)
Sommarkramar från söder

Yvonne

Idag har det varit svitt mellan kläderna!
God natt
Sov gott!
Kram & pööss

Hebbe

Kväller..Ja jag kollar igen om läget i norrland,väntar väl 2 veckor,då bör det vara farbart..Haé Kram.

Yvonne

Här har det varit samma värme som igår !!
När du har putsat köksfönstren så... ser du bra ut! :-)
God natt sov gott ..
Kram &pööössss!!!!!

Yvonne

Visst är det ett fint namn.Härligt att alla de gamla namnen kommer igen.
God natt på dej!
Kram & pööösss

Yvonne

Här är det sol.Sluta och dansa i regnet! Det kallas ju regndans.Så får du också sol!
Kram!

Hebbe

Ja allt regn som kommer före midsommar gör ju stor nytta..Här har det regnat nu i 2 dagar,,ser dock en liten ljusning nu..Jag ska snart åka till Uppsala,var en månad sen sist..Haé Kram.

Yvonne

Smyger så tyst jag kan ,sätter en säck med kramar och pööössar till dej.
Ta nu soldamsen imorgon!
Kram & Pööös

Yvonne

Nu är det hög tid för mej att komma ner i bingen!
Hoppas att du har haft en bra dag!
God natt!
Kram & pööös

Yvonne

Godmorgon!

Här är det 17,3 och ingen sol än!
Ha en bra dag!
Kram!

PaulaHelenas💕

Härligt med maj :) Här har vi 16 grader o sol från en klarblå himmel idag
Äppelträdet blommar inte än, men är på gång :) Ungdomarna har 1 vecka i skolan än !
Ha en härlig söndag nu :)
Kram <3

Yvonne

Tack !
Här är det 29,2 i solen.
Det är svittigt mellan kläderna...
Ha en bra eftermiddag!
Kram!

Hebbe

Vi har klarat oss utan regn idag,,men det har blåst en ganska kylig nordanvind,bra arbetsväder kanske..Nu är det färdigjobbat för idag..Haé Kram.

Pernilla

Maj är onekligen den finaste blommande månaden. Vi har tagit bort vårt äppleträd och just nu saknar jag det verkligen.
/P

Yvonne

God natt min vän!
Kram & Pööössssssssssss

Yvonne

Godmorgon!
Jag hade set Mamma Mia så jag såg Pretty Woman.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Hoppas att du har haft en bra dag!
Kram & Pööösssssssssss

Yvonne

Godmorgon vännen!
Här är det halvsol och 20+
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Yvonne

Det är bara att sätta igång och uppfinna något!
idag är det 25,9 och små välkomna vindpustar!
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Idag har det varit hett!
fortfarande 22,1 + ute
Kram och pööössssss

Yvonne

Godmorgon!
Här år det 20.1 och sol!
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Yvonne

God natt vännen!
Sov gott i värmen!
Kram & pöösssss

Yvonne

Godmorgon vännen!
Oh! vad varmt det har varit i natt!
och nu 08.19 är det 22,7+.
Ha det så bra i värmen vännen Kom ihåg att dricka!
Morgonkram!

Hebbe

Ja jag hoppas på skapligt norrlandsväder,det ser ju lovande ut på prognosen..Har fått rapport att vägen har skurit sönder 400 m från stugan,men det ska gå att komma fram..Haé Kram.

Yvonne

Den gula är vanligast!
Idag är det är väldigt varmt mellan kläderna :-)
Kram!

Milla

Så underbart, men snart är det midsommar..!

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov gott!
Pöösssen

Yvonne

Godmorgon till ännu en varm skön dag!

Yvonne

Nu är det dags för mej att trilla ner i bingen och dra påslakanet över mej .
I natt behövs inget täcke!
Natti min vän

Kram & Pöösssss

Yvonne

Godmorgon!
Citron är bra till mycket!
Ha en bra dag vännen!
Kram!

Yvonne

Jag slipper i alla fall att palla mej upp! :-)

Yvonne

Här har det åskat rejält!
Passar på att säga god natt
Sov så gott!
Kram & Pööössssssssssss

Yvonne

God förmiddag!
20.4 och sol!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Ska försöka se färdigt filmen på 5an Men troligtvis kommer jag att somna!
Så...
God natt vännen!
Pööösssen och kramen!

Yvonne

Godmorgon!
Idag är det svalare 15,2 och ingen sol!
Ha en bra dag !

Kram!

Yvonne

Kastar mej raklång i sängen efter en intensiv dag!
God natt!
Sov så gott!
Kram & pöössss

Yvonne

Godmorgon!
Jag vill ha såna tystgående höns!
Idag skiner solen på klarblå himmel
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Hoppas att allt är bra med dej!
Nu knoppar jag in.
God natt på dej!
Kram & pöössssss

Yvonne

God förmiddag!
Ha en skön dag!
Kram!

Bosse Lidén

Berätta hur du gör? Du trollar alltså och är kvar i vackra maj. Smart sätt. Snälla! Kan du inte viska i mitt högra öra. Jag vill inte att sommaren ska springa iväg. Hos mig är det redan 14 juli.
Kram Snuviga Bosse

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress