Marita

ETT PROJEKT ÄR KLART
Ja nu har jag målat klart i hallen plus två byråer och lite annat. Faktiskt är jag riktigt nöjd och kan klappa mig på axeln..**
Bamse är också nöjd, ja att matte får lite mer tid för honom kanske. Nåja, han ska inte klaga. Jag har pysslat med honom också, och förra veckan var det ju sommarvärme och riktigt varmt ett par dagar så då var han rätt lugn lillplutten..**
Vi var ju hem till en annan lite plutt som börjat gå nu lagom till sommaren, lille August....
Hjälper mamma att fixa i trädgårds landet...
Ja förra veckan var det sommarvärme, men lagom till helgen så slog det om till ett höstliknande väder. Det är snabba växlingar....
Vårat stora ljuvliga gamla äppelträd slog ut i full blom, nu kanske man hinner njuta av blomningen när det är kyligare och inte går så fort....
 
Pernilla

Så fint det blev. Inga äppelträd i blomm här. Men det är nog inte långt borta.
/P

Yvonne

Så fint det blev! Klappa dej på båda axlarna :-)
Dags för bingen!
God natt!
Kram & Pöössss

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Hebbe

Hej du.Bra jobbat,fint blev det i hallen..August kanske blir en liten kille med gröna fingrar,vem vet..
Ja att sätta ihop bilder och musik är roligt,faktiskt skitkul,,så utav mina ca 400 bilder blev det dessa 3 bildspel,kul att dom gillas..Haé Kram.

Yvonne

Solen tittar fram här emellanåt!
Kram!

Yvonne

Hoppas att du har haft en bra dag!
Här har solen tittat fram då och då.Men det har varit svalt.
God natt vännen!
Kramen och pööösssen

Yvonne

Godmorgon!
13,4 och ingen sol!
ha en bra onsdag!
Morgonkram!

Znogge

Det ser väldigt fint ut i hallen och vilken rar liten August!

Kram

Yvonne

Jag har haft en bra dag! Jag hoppas att du också har haft det..
God Natt! Sov gott!
Kram &pöösssss

Yvonne

Du...oss två emellan Jag är mörkrädd! Pöööss

Yvonne

Elefanter brukar ha 4 ben och 1 snabel!
God natt vännen!
Kram & Pööösssen

Yvonne

Rätt tjej vann Let´s dance tycker jag!
God natt sov Gott
Kram & Pööss

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

Jag tyckte också om färgen!Men bäst är att den lätt och bra att köra
Ha en bra kväll!
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra dag!
God natt!
Kramen & pöösen!

Yvonne

Godmorgon!
här är det 17.3 och SOL!
Ha en bra dag!
Kram!

Camilla

Jättefint blev det! Vad duktig du är!!! :)

Yvonne

Jag har haft en solig fin dag! Hoppas att du också har haft det ..
kram & Pööössss

TantGlad

Kanon!! Ser jättefint och fräscht ut.
Bra jobbat.

Kram från mig

Yvonne

Godmorgon!
17,7 och sol!
Ha en bra dag!
Morgonkram! ♥♥♥

Hebbe

Mors,,ja det blir nog en fin dag även hos mig,,redan +18 så vi får nog njuta både du o jag..Haé Kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress