Marita

ETT ÅR HAR GÅTT
Idag är det ett år sen min fina älskade Peppe fick somna in. Jag saknar honom varje dag, han stod mig så otroligt hjärtenära......♥
 
Yvonne

Våra hundar står oss så nära.Jag förstår att du saknar honom.
SVAR:..Axel är en glad kille!
Kallt?? Här är det 23,3 nu.Har varit ute i skogen med töserna.
Kram!

Gittan

Jag förstår att du saknar din fina kille, hoppas och tror att han har det bra där han är. Träffar säkert många hundkompisar och kikar ner på er...
Stor kram till dig.

Yvonne

Äntligen åkte Tomas ut ur Let`s Dance!
God natt Sov gott!
Kram & Pööss

Bosse Lidén

Nära vänner glömmer man aldrig. Varken de på två eller fyra ben.
Trevlig Pingst.
Kram Bosse

Yvonne

Godmorgon!
13,6 och sol!
Ha en bra dag!
morgonkram!

Yvonne

Idag har det varit svalare! 18,2.
Förresten så har ekorren päls på sig så jag fryser inte!
Klart vi håller tummarna för Frans!!!!!
Kram!

Yvonne

Somnade i soffan.
Fortsätter att sova i sängen.
Kram & Pööösss

Yvonne

Godmorgon!
Jag såg inte vem som vann igår.
Jag sov!
Ha en bra dag !
Kram!

Yvonne

Idag har solen inte varit här!
Kram!

Yvonne

Nu hoppar jag ner i loppelådan!
Kram & pöösss

Yvonne

Godmorgon!
Inatt har det regnat rejält här
Ha en bra dag!
Kram!

znogge

Så tungt, så tungt och saknaden den består. Vilken underbar bild på honom.

Kram

Yvonne

Jag vet inte heller skillnad mellan äkta och fuskfoppa!
Var försiktig när det är blött ute! :-)
Här blåser det ,så att jag får hålla i peruken1
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress