Marita

BLOGGPAUS EGENTLIGEN
Eftersom det är mycket just nu så ligger bloggen långt ner på prio listan. Därför borde jag ha uppehåll från bloggen
och det kan man väl säga att jag har eftersom jag inte skriver något här knappt.
Mina snickarbyxor är fulla med målarfärg nu eftersom det är det jag pysslar mest med just nu. Hallen renoveras och en del möbler målar jag om också. Det är roligt men som sagt det tar tid också eftersom det är annat också som ska göras.
Trädgården har jag inte hunnit med, inga blommor inköpta och utplanterade. I normala fall nu när det är så otroligt fint väder hade jag pyssla tmed det.
Min underbara Magnoliabuske blommar för fullt så det kan man glädjas åt...
Bamse letar godis, och vi går våra långrundor
Han är med mig hela tiden så när kvällen kommer slocknar han ovaggad, och det gör matte också..**
En byrå som är målad,och panelen håller jag på med. Det kommer att bli ljust och fint när jag är klar.
LG undrarde om jag använder håret också när jag målar, gratis slingor har jag fått..*
Ja nu vet ni vad jag pysslar med och jag lär återkomma när det lugnat ner sig ....♥
Yvonne

Man ska använda pensel när man målar !! :-)
Shopping med barnbarnbarn är svittigt!
Hoppas att få se bilder på hallen!
Kram!

Yvonne

Glöm inte att ta paus ibland och sätt dej med en kopp haffe ute och njut! ..
God natt vännen!
Kram & Pööösss

Yvonne

Godmorgon!
14,3 och ingen sol!
Ta det så lugnt nu idag ,så att du inte blir sjuk..
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Yvonne

Bra att du tar en dag och kopplar av!
Kram!

Hebbe

Ja det är lite som att komma hem,var nyss ner till polbaren och käkade en Ham o Haloumisandvich+en Keo..När jag ville betala sa Dimitris,han är yngste sonen i familjen,,no no it´s on the house,allways..Tack o bock sa jag..Haé Kram.

Yvonne

Om en liten stund så störtdyker jag ner i bingen..
Natti på dej!
Kram & Pöösssssss

Yvonne

Godmorgon!
Jag sov när du kom.
Men du går så tyst så det gjorde inget!
Ha en bra dag! Kram!

Yvonne

Ta det så lugnt idag med målningen.
Kram ♥♥♥

Hebbe

Jag har varit ute och åkt en runda,varmt är det så det räcker.Blir en stund vid polen nu..Haé Kram.

Camilla

Ja ibland räcker inte tiden till till allt man vill göra! Men vad snyggt det blir hemma hos er!

Yvonne

Godnatt vännen.
Sov gott !
Kram & pöösss

Yvonne

Godmorgon!
Vi nattade varandra samtidigt!
Här är det 11,4 och sol!
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra dag!
God natt på dej!
Kram &Pöössss

Yvonne

Godmorgon vännen!
Här är det 9.8+ och sol!
Jag har varit ute och vattnat på växterna!
Ha en bra fredag!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress