Marita

VI KÖR EN REPRIS
Jamen det gör vi, solen strålar i dag också. Det enda negativa är väl att man ser allt damm genom dom smutsiga fönsterrutorna. Fast jag gör ju som jag brukar göra, fäller ner markiserna och går ut. 
För ute vill man vara, och Bamse har nog drabbats av vårkänslor och far fram bland alla dofterna. 
Ännu ett vårtecken är att  " Let´s dance " börjar ikväll, och det ser jag fram emot. 
 
Yvonne

Här har också solen varit på bra humör.......................Förlåt! Ditt inlägg om bajs har jag missat.Nu har jag sett Let`s dance .Ska bli kul att se vem som vinner!
Dags att kasta sig i bingen Natti min vän Kram & Pööössssssss

Yvonne

Gomorron! Jag hoppas att du har sovit gott! Ha en bra lördag! Morgonkram!

Znogge

Jag noterade samma sak i går när solen sken så fönsterna lär få en översyn framöver. Men i dag hinns det inte med...

Trevlig lördag!

Camilla

Fick du någon favorit redan från start i Lets Dance?

Yvonne

Jag tror att man kan klippa nu på våren .Nu är det klippt ,så jag hoppas att det blir bra .. kram!

moi

Solen är så välkommen även om den avslöjar en hel del fel och brister här hemma :D
Let's Dance har jag aldrig följt så att jag "missade" det igår gjorde inte så mycket.
Kram

Pernilla

....och så Melodifestivalen på det. I morgon ska jag också försöka få en stund och gå ut i trädgården.
/P

Yvonne

"Din och min" Frans vann!! Nu sover vi gott i natt :-) ..Kram & Pööss

Yvonne

Godmorgon! Du har haft fullt upp! Barnen hinner ifatt en med ålder.
Mina söner är snart lika gammal som jag :-) Ha en bra söndag Morgonkram!

Yvonne

Matte tackade mej för passningen och infon.. Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress