Marita

MYCKET FIRANDE BLIR DET
I veckan så fyllde ena sonen 40, och på måndag är det dags för Martin att fylla 5. Så igår var det ett sammanslaget kalas för både far och son. Väldigt trevligt och mycket gott att äta, persisk mat bjöds vi på och det är otroligt gott med annorlunda kryddning och smaker.
Det här är bara ena bordet, det fanns ett till fullt med läckerheter. Jag kan säga att man var mätt i magen när man åkte hem.
Martin öppnade paketen med glädje, även pappas..**
August klädd i väst och fluga dagen till ära, och Alexander börjar bli trött och kryper upp i mammas knä...
Amanda och Ida på väg hem, dom vill inte missa Mellon...
Idag har vi haft ännu en grå dag, nån sol som dom lovat blev det inte här i alla fall. Men en långrunda vid Rynningeviken blev det på förmiddagen. 
Isen ligger fortfarande på sjön, men man ska absolut inte ge sig ut på den....
moi

Oj så mycket snö ni har! Solen har lyst med sin frånvaro även här!
Persisk mat låter smarrigt och spännande. Jag har nog aldrig smakat det.
Det bästa med att fylla år tycks, i en viss ålder, vara att öppna paket. Inte lika viktigt vad det är i dem :D
Kram

gittan

Ett rikt liv med barn o barnbarn. Och härligt med födelsedagskalas.
Det ser så gott ut. Jag är snart hemma i västervik efter en lååång busstur, men det var värt det.
Kram på dig.☺

Yvonne

Maten ser god ut och ni hade härlig samvaro! .............Nattakram och pöösssssss

Hebbe

God morgon från ett helgrått Sunnersta..Ja Moa fyllde 8 år igår,så nu börjar hon knapra på sitt 9:de...
Jag ska snart köra mot Skutskär för att fika med mina bröder kl 09..Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon! Var det en spännande film du såg?? Ha en bra dag Morgonkram!

Yvonne

Jag "pillrade" bort dom med räfsan..Här är det 6.3 + och ingen sol! Kram!

TantGlad

Födelsedagar....så trevligt. Många trevliga bilder och nu hoppas jag att du får en fin ny vecka.

GladKram.

Hebbe

Ja det är en grådag här i Skutskär,men graderna är på bra humör,visar+9,7 just nu..Haé Kram.

Znogge

Visst är det trevligt och gott med nya smaker och maten såg verkligen tilltalande ut :D

Kram och trevlig kväll!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress