Marita

JAG KUNDE INTE LÅTA BLI
Den här veckan har det ju varit så fint väder, behagliga temperaturer och man blir lockad att börja med "vårbruket".
Jag var till Plantagen på tisdagen och inhandlade påskliljor i krukor och så dom underbara glada Penséerna i olika färger.
Bamse är gladeligen med och "hjälper" till på sitt sätt....
Barnvakt var jag till lillplutten August en eftermiddag, 
Här har han lyckats få på sig mammas mössa...
Nästa vecka är det påsk, det är inte klokt vad fort det går nu. Dags att smörja upp kvasten kanske....**
 
 
Yvonne

Jag har inte köppt blommor än. August ser så härlig ut!!............Jag ska också borsta bissingarna och krypa ner i sängen. Kram & pözzzzzzzz ♥

Yvonne

ska vara köpt!

Hebbe

Mors..Ja nu börjar vi vakna upp ur vinterdvalan,flyttfåglarnas och vårblommornas återkomst hälsas välkomna åter,med glädje..Det som gjorde mig gladast igår var den ensamma Tofsvipan,,så jag har vår nu..Haé Kram.

PaulaHelenas

Ja, bakslag på våren har vi här i alla fall, så inga påskblommor köpta än! Det har kommit snö...solen skiner, men det blåser! Ca -5 grader hade vi vid 8 tiden här..det är det fortfarande
Ha en bra fredag

Kram

Hebbe

Ja inte är det mycket att yvas över idag,kyliga vindar från norr,det hotas med snö i mina trakter,usch o fy..Jag vill ha sol,sol och åter sol..Haé Kram.

Yvonne

Han kunde verkligen berätta så att man satt som ett ljus! Ska du se Let´s dance ikväll??Kram!

Yvonne

Nu har jag ont i benen Jag har ju dansat alla danserna i Let`s dance!! Jag tyckte att Ewa kunde få vara kvar Och Isabel åka hem.. Nu ska jag vila benen tills imorgon God natt Kram & Pöözzzzzzzz

Yvonne

Godmorgon! Jag tycker att du och jag skulle sitta i juryn :-) Ha en bra dag! Morgonkram!

Gittan

Härligt med vårblommor och bra hjälp av Bamse med. Så söt med mammas mössa då han är lille August. Vi ses i Blåkulla då. Kram.

Yvonne

Har sett Inte smartare än en femteklassare och det sista på gladiatorerna Så.. nu är jag trött i huvud och kropp.Jag stupar ner i bingen ... Natti vännen sov så gott Kram & pöözzzzzzzzz

Yvonne

God förmiddag! Oj vad jag är trött idag! ..Ha en bra söndag! Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress