Marita

FÖR OCH NACKDELAR MED NYTT
Vi tog ju bort våran gamla soffa, man kan säga att vi vuxit ur den. Barnbarns skaran har ökat på sig och när alla vill få plats då går det inte. Så nu har vi skaffat en stor och rejäl, alla får plats. Men det blir en del omflyttningar och lite annat som måste göras. 
En nackdel som kommer försvinna hoppas jag. Det är lukten av den nya soffan, och mattan, en speciell och ganska påträngande lukt. Men som sagt det lär väl bli bättre allt eftersom...
Skönt sitter man och Bamse har sin plats när det bara är vi som sitter och kollar på tv.
Jag tog bilden med mobilen i går kväll så det är lite mörkt...
Idag har jag varit och påskhandlat, mycket folk var det men det gick hyfsat bra ändå i kassan. Så nu är kylskåpet fullt inför helgen. Bara att hoppas att alla håller sig friska. Ida har feber och hostar men är förhoppningsvis bättre till påskafton. Småknattarna började med förkyling förra veckan.
Aprilväder är det så man får gå ut mellan skurarna....**
 
 
Camilla

Oj oj oj vad snyggt det blev! Jättesnygg soffa, matta ,bord och kuddar!!!
Passar på att önska er en riktigt
GLAD PÅSK!!!!

moi

Det blev ju hur snyggt som helst. Lukten försvinner (förhoppningsvis) när ni suttit in den :D
Jag hoppas verkligen ni håller er på benen allihop så ni får fira påsk ordentligt.
Kram

Yvonne

Snygg soffa När ni har suttit(sovit) in soffan så har ny lukt kommit! Hoppas att ni får vara krya! .............Dom var otroligt duktiga på att spela . Jag sjöng lite till det dom spelade! ... God natt Sov gott . Kram & pööss

Hebbe

Mors,blev ju jättefint med nya soffan,,soffan kommer snart att bo in sig ska du se...Glad Påsk,hoppas att alla håller sig friska..Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon!Här är det sol idag! Ha en bra dag!Morgonkram!

Anonym

Så snyggt det blev och lukten, den kommer säkert att försvinna!

Trevlig skärtorsdag!

Yvonne

Jag har njutit idag! Nu är det dags att söka upp sängen! Kram & Pööss

Yvonne

Godmorgon! Du gick och la dej senare än jag! Ha en bra Helg! Morgonkram!

Fenixmona

Likadant soffbord som vi har, men vi bytte ner oss till tresitssoffa, men den räcker gott numera.
Önskar dig o de dina en riktigt glad o fin påsk! Kramiz

mickis

Det blev jättefint!
ser att Bamse fått bästa platsen ;-)

Hoppas alla håller sig friska i påsk & att ni får en riktigt fin påskhelg :-)
Kram

PaulaHelenas

Jättesnygg soffa ju :)
Här är hela familjen samlad:) Och idag kommer systerdottern med sina barn. Troligen besök imorgonkv o sen ska vi o hälsa på mamma (mormor) ena söndagen! Dottern far först på tisdagen kl 15.20 :)
Ha en Glad Påsk

Kramen om <3

gittan

Snygg soffa och visst ät det härligt när fam växer. Hoppas du får en trevlig Påsk helg med god mat och fint umgänge. Kram.

Yvonne

Nu har jag dansat mej igenom hela Let`s dance.. Vilket par tycker du om ??Nu ska jag släpa mej till sängen .Kram & Pööösssss

Hebbe

Morsning..Hoppas du har en fortsatt GLAD PÅSK,,det har jag..Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon!!
Det är svårt att få gamla bleka foton bra .
Ha en bra dag! Morgonkram!

Yvonne

Försöker hålla mej vaken och se filmen på 4 an. men jag tror att jag kommer att misslyckas... Så God natt Sov gott! Kram & pöösss

Yvonne

Godmorgon vännen! Du får ta det så lugnt idag! Solen är här idag! Ha en bra dag Morgonkram!

Yvonne

Du man blir snurrig på tiden.Dags att trilla ner i sängen...Kram & Pööss

Yvonne

Jag såg dej!!!!!!!!Kram!

Yvonne

Ulla älskar att se på TV när där är djur. Hon skäller och morrar på mörka personer.
Jag lovar det är inte jag som har lärt henne det!
Ha en bra dag Kram!

TantGlad

Snygg soffa, och lukten den försvinner nog med tiden.
Härligt att bamse hittat en favoritplats åxo. Det är ju en familjemedlem som åxo ska trivas och må gott.

Ha en ny fin vecka nu.
Kramkram

Yvonne

Idag har solen varit här hela dagen.
Jag hoppas att du också har haft sol idag!
Nu ska jag trilla den i bingen.
Godnatt Sov gott!
Kram & Pööösss

Yvonne

Solen är här idag också.Vi har haft ett par soliga dagar nu
Man njuter så när solen skiner.
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Yvonne

Solen är här!!! Den har varit här nästan hela dagen! Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress