Marita

DET ÄR MYCKET NU
När våren kommer så brukar det alltid bli mer att göra ett tag, både inne och ute. Man vill hinna med så mycket. Nu är det extra mycket tack vare att LG,s brors hus ska tömmas. Det tar sin tid och det finns som sagt annat som också måste skötas. 
Ibland känns det som man bara vill sätta sig nånstans där det är alldeles tyst. Bara lyssna till vindens sus i trädtopparna. 
Igår var det full fart här hemma med barn och barnbarn. Det är roligt men man känner när kvällen kommer att herregud vad trött man är. Våran soffa i rummet åkte iväg till nytt ställe igår. Hoppas den kommer att trivas där. Men nu står man där utan soffa till tisdag då den nya kommer.  Bamse är lite vilsen, han brukar ligga bredvid mig i soffan och kolla på tv.
Amanda och Ida tyckte att det inte var någor problem utan ställde stolar på rad och sa att så här kan man sitta...
Jo,jo, ett tag funkar det för mig innan ryggen säger ifrån. Men dom är ju unga och fräscha i kroppen..**
Idag har vi hyfsat väder, trots en blek sol så klättrar graderna och är uppe i 10 just nu.... det får bli en långrunda med Bamse sen på eftermiddagen
Lite påskpynt ute, men en del fjädrar blåste ner trots att dom var fasttejpade...**
Yvonne

Du får dra fram en madrass framför Tv tills soffan kommer ... SVAR:..Har sovit dåligt natten som gick .Håller mej vaken hala dagen så sover jag nog gott inatt! Solen är här Kram!

TantGlad

Visst blir det mycket med både det ena å andra då våren kommer på besök. Men det gör inget tycker jag. Man får ju så mycket mer energi då ljuset kommer tillbaka.

Jamen..Det var väl inte nå dumt att ställa upp stolarna på rad sådär inge. Ett par dagar kanske ni kan stå ut medan ni väntar på er fina nya soffa. Så kul. Vi får väl se nån bild på den här i bloggen?

Kramelikram.

Yvonne

säng säng säng.. sova sova sova ! Har hålt mej vaken hela dagen! Kram& Pözzzzzzzzzzzzzzzz

Yvonne

Godmorgon! Har sovit ganska bra .
Ha en bra måndag!
Morgonkram!

Yvonne

Imorgon får ni er nya soffa!!!!!!!!...................Idag städar jag så dom har fått ha stolen :-)Kram och ha en fin dag❤️

Yvonne

Nu har jag sikte på sängen. God natt Sov så gott! Kram & Pööss

Yvonne

Såg dej när du for förbi! Jag vinkade! Kram!

PaulaHelenas

Hm, jag är i startgroparna för att börja städa så smått..hinner inte före jag ska åka iväg idag
Ha nu en bra tisdag

Kram

Znogge

Barn är smarta och såg snabbt möjligheterna till en ny soffa! Min rygg hade nog gjort att jag inte suttit där så länge heller ;-) Kan förstå att det är härligt med besök men nog kan det bli intensivt!

Kram och trevlig tisdag!

Yvonne

Har soffan kommit???....Jag har tagit en lugnare dag idag! Kram!

Yvonne

Jag trodde att jag skulle få se den nya soffan! Godnatt vännen Kram & Pöösss

Hebbe

Kloka barn,klarar sig utan soffa,inga problem...
Ja jag tar en jädrans massa bilder,,några brukar ju bli bra,resten delitar jag..Haé Kram.

Pernilla

Vad ska det bli i stället för soffa? Ny soffa kanske?
/P

Pernilla

Vad ska det bli i stället för soffa? Ny soffa kanske?
/P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress