Marita

DEN HAR FASTNAT I MITT HUVUD
Jag har ju tittat på Mellon för det är roligt och så får man gnälla över vilka dåliga låtar som är med. Det tillhör på något vis. I år har inte nån låt fastnat riktigt eller gett nånting tycker jag även om en del är proffsigt framförda. 
Men så kom Frans, och jag är totalt fast. Ju mer jag hör låten desto mer tycker jag om den. 
 
Han framför den på ett sätt som berör tycker jag.....
Yvonne

Har tyvärr inte hört låten..................................SVAR:Många bilister har svårt att hålla avstånd. Det känns ibland som om man har dom i bagaget.. Kram!

Hebbe

Håller med dig,jag gillade Mollys låt direkt,,men denna låt med Frans,växer ju mer man hör den..
Ja så klart man ska sno recept,denna med isterband har jag gjort några gånger,den blir nästan godare för var gång..
Är nu i Uppsala igen Loke är på bandyträning,,pappan är ute på galej och mamman har kvällsmöte..Moa och jag snoozar framför Tv´n..Haé Kram.

Yvonne

Nu vännen styr jag stegen mot sängen.. Natti Kram & pöösssssssss

Yvonne

Godmorgon på dej! Här är det 4,1 + och jag kan se en sömnig sol i kanten Hoppas att den vaknar!Morgonkram!

znogge

Delar helt din uppfattning om årets deltävlingar men tyckte också att Frans låt var bra. Så nu får vi se hur det går för honom i finalen...

Kram och trevlig torsdag!

Hebbe

Hej du..Ja det blir lätt oftast när man ser facit..Har nyss kommit hem från Uppsala,inget vidare bilväder,småslask hela vägen..
När jag kommer in till din blogg så läser jag alltid fel på texten i din header..Jag vet ju att det ska vara "bara ett liv".men jag läser..Bara et Hiv..Haé Kram.

Pernilla

Frans kommer ta hem alltihop. Det finns många bra låtar i årets startfält men de ska ju kunna ta sig i Europa också.
/P

Yvonne

Dags att borsta tänderna på mej och töserna sen blir det djupdykning i sängen Kram & Pööösss

Yvonne

förpackningarna gör mej så frustrerad

Yvonne

Morn på dej! Jag har sovit gott i natt. Vaknade tidigt Så det var jag som väckte tuppen !! :-) Ha en bra dag Kram!

PaulaHelenas

Godmorgon! Såg inte Mellon.Har inte sett på den alls. Här i Finland var det uttagning till ESC Så den såg vi på lördagskvällen! Bra låt som vann :) Har skrivit om det i ett inlägg!Idag o handla till helgen, bortbjudna på lördagskvällen, mannens födelsedag på söndag
Ha en bra o mysig Fredag

Kram,kram

PaulaHelenas

Upps fel bloggaddress..nu blev det rätt :)

Hebbe

Usch ja,här har det snöslaskat hela Fm,verkar som det tänker ge sig nu..Har varit in till Gävle en sväng på förmiddagen,,småhandlat lite..Haé Kram.

mickis

Jag kan bara instämma...En riktigt mysig låt med trallvänlig refräng & go rytm :-)

Ha en fin söndag!
Kram

Camilla

Tyckte först den var lite slätstruken, men efter att ha hört den en hel del på radion nu så blir Frans bättre och bättre! :)

Ama de casa

Jag håller också på Frans i finalen, tror jag. Den är dock inte "Måns-bra" :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress