Marita

DÅLIGT MED UPPDATERINGAR
Det är tufft att hålla uppdateringarna på dom sociala medierna. Man kan ju tycka att det inte finns något att skriva om. Det är lättare på FB eller Instagram där det räcker med nån rad bara som en lite uppdatering. Bloggen kräver lite mer, det ska ju vara som en dagbok. Jag skriver ju dagbok varje kväll innan jag lägger mig. Några rader om vad som hänt under dagen och vilket väder vi haft.Men det är ju lite mer privat och personligt kanske.
Nu har det gått en vecka sen jag skrev här och påsk har det varit med allt vad där tillhör av god mat och trevlig gemenskap. Vädret har varit toppen hela helgen, så skönt att kunna sitta ute i solen och njuta.
Soffan luktar fortfarande rätt mycket trots att jag har öppet lite grann för att få in frisk luft. Men ingen har klagat trots allt utan tyckt att det har varit skönt med mer sittplatser....
Mycket långpromenader har det blivit under helgen, 
Utefika såklart...
Men idag är det sämre med finvädret även om solen försöker emellanåt. Regnskurar hade vi på morgonen så en ren och fräsch Bamse blev blöt och grusig igen.  Ja för fortfarande ligger mycket grus kvar efter vintern, men dom har börjat sopa och det är skönt sen när allt är borta.
Jag var och klippta mig idag på förmiddagen. Min vanliga frissa var sjuk så tjejen som klippte mig närapå "snaggade" mig....
 
Haa de...****
Znogge

Kort men tufft!

Kram

Yvonne

Här har det varit fint väder! Fikan ser go ut....Tuff frisyr!!......Jag ska också uppsöka sängen.. Kram & pööösssssssss ♥♥

Hebbe

Kväller,,Det ser tufft ut,och snart har det växt ut igen..Ja Moa var helnöjd,men så har hon varit med vid färgval etc.Hon har nu lämnat den rosa perioden hon är nu mer Syren/Lila..Haé Kram.

Camilla

Vad duktig du är som skriver dagbok varje kväll och vad kul att ha kvar och gå tillbaka och läsa i. Kommer ihåg när man var liten och hade dagbok med lås och liten nyckel, men däri skrev man ju mest hemlisar! ;)
Du är supersnygg i håret och passar så bra i kort!

Pernilla

Detta eländiga grus. En av mina Springerkillar har stora tofflor på fötterna. Du vet, skomakarens barn........ Och så har drar in!
Fin du blev i håret! Nu vet jag ju inte hur du såg ut innan men du passade bra i den frisyren.
/P

Pea

Håller med om att facebook och Instagram(där jag följer dej) känns lite enklare. Hoppas att lukten från soffan försvinner. Kanske är det sånt där brandmedel i sofftyget. Önskar att jag passade så där bra i en kort frisyr!

Yvonne

Aprilväder bjuds vi på på här med Kram!

Hebbe

Ja det är roligt att se hur barnen utvecklas vad det gäller tycke o smak..Ja här har det varit till o ifrån väder idag..Jag har varit fågelskådare på Em..Haé Kram.

Bosse Lidén

Njöt du av utomhusfikan? Vi gjorde premiären i helgen men vi försvann fort in fast det var sol. Vinden var inte att leka med.
Jag tycker du passar fint i kort.
Även jag skriver dagbok varje kväll. För många år sedan gick jag över till en femårsdagbok. Det har jag inte ångrat någon gång. Roligast är det när jag är inne på femte året och kan jämföra fyra år bakåt.
Det är svårt att hinna med alla sociala forum. För mig kommer bloggen som klar etta.
Kram Bosse

moi

Det gör inget att du inte uppdaterar varenda dag. Bara du ger oss en liten rapport då och då :D
Min egen bloggning är väl inte på topp just nu, även om jag inte är jätteaktiv på andra sociala och absolut inte har Facebook.
Däremot har jag nyss skaffat Instagram och minsann upptäckt dig där!
Kram

Yvonne

Nu tar jag en störtdykning rakt ner i sängen.. Kram & Pöösssssss

Yvonne

Morn på dej!
Hoppas att du har sovit gott.
Ha en bra dag
Morgonkram!

Decdia

Jag tappar också bloggandet mer och mer. Men än vill jag inte ge upp då bloggvärlden gett mig så mycket!

Hebbe

Ja visst är man väl vuxen och förhoppningsvis klok,när man fyller 50..Haé Kram.

Yvonne

Hebbe hjälpte mej med Picasan Photo Adobe kunde jag själv!
Nu säger jag god natt och sov så gott.
Kram & pöösssssss ♥♥♥

Yvonne

Godmorgon vännen!
Hoppas att du har sovit gott!
Här är det SOL!
Ha en bra dag Morgonkram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress