Marita

BARNBARNS MYS OCH SOLSKEN
Igår var jag hem till dottern som bjöd på hemlagad pizza. Suveränt gott, och jag blev proppmätt. Mys med lille charmige August som nästan jämt är glad...
Kylskåpet är ett intressant ställe, om man bara fick upp dörren..**
Idag har solen varit framme hela dagen och värmt på bra. Jag satt en stund i vindskyddet och njöt...
Nu hoppas vi på fler såna här dagar...
Det tycker Bamse också..**
Yvonne

Jag var ute och räfsade gräsmattan i solen......Det var kul att ställa till lite oreda .
Ja jag sov gott natten som gick Och jag kommer att sova gott i natt också ...
God natt vännen sov så gott Kram & Pööössssss

Pernilla

Jag han aldrig ut i mitt myshörn på lunchen. Men jag antar att det var både varmt och skönt i solgasset. Hoppas det blir mer välplanerad lunch med sol i morgon i stället.
/P

Hebbe

Morsning..Hoppas vi får se solen lite oftare nu framöver..Verkar lovande idag.
Den senaste ordleken var kanske den svåraste hitils...Haé Kram.

Hebbe

Tackar,det smakade bra..Nu tar vi och njuter av en nypa sol..Haé Kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress