Marita

FÖRSTA SOMMARMÅNADEN
Ja nu har vi gått in i Juni för en dryg vecka sen och sommaren är verkligen här. Till och med en liten värmebölja har vi hunnit ha....då klagade man lite att det var för varmt. Men det tillhör, och nu är det kyliga nordvindar istället så det jämnar ut sig..**
Gräsmattan som såg bedrövlig ut som vanligt i början av våren är nu grön och fin som den värsta " golfgreen" 
 
Blommor har jag äntligen planterat och en favorit som jag har är den vackra Kärlekspelargonen med sin underbara glödande färg...
 
Yvonne

Min gräsmatta har gulnat av all sol!
SVAR:....Det kändes härligt att få hålla och lukta på en ny liten människa.
God natt !
Sov Gott!
Kram & Pööösssssssssssss

TantGlad

Hos mig har det blåst å stormat.....kännts som rena hösten.
Men det blir bättre. Det blir det alltid.

Gräsmattorna växer som bara attans tycker jag.

Ha en fin helg och kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress