Marita

ETT MÖNSTER
För två år sen när jag plockade i garaget så hittade jag sen här gamla målarfärgsburken, och det var ett så fint mönster som hade bildats i färgen. Otroligt egentligen......
Det är klart att jag fotade det för att spara till eftervärlden..**
Från det ena till det andra, idag spelar Sverige sin andra match i fotbolls EM, och det är mot Italien. Hur ska det gå??
Jag törs väl knappt titta för då förlorar dom väl, det är bäst att inte bry sig..dom får klara sig utan mig, tror jag..
 
 
Men heja Sverige i alla fall!!
Hebbe

Ja heja Sverige,blir tufft tror jag...
Ja du,undrar om du ska vrida lite på ordet..Haé Kram.

Yvonne

Dom klarade sig inte utan dej. Så därför förlorade dom! :-)
Natti min vän!
Kram & Pööössssssssssssss

Henrik Olsson

Vilket läckert mönster det blev! :)

Yvonne

Vilket fint mönster !!
God förmiddag!
Du och jag är lika bra på att somna vid TV.
Ha en bra lördag!
Kramen!

Yvonne

Kommunens killar är bra på att”klippa till”!

Yvonne

Vaknade för några minuter sen i soffan.
Nu kryper jag ner i sängen och somnar om .
Natti Kra & Pöösss

Yvonne

God förmiddag!
I morse var solen här.
Men den den har gått och gömt sig nu!
Ha en bra dag!

Yvonne

Jag tror att det är skillnad på falafel och falafel.
Vad jag har förstått så är saltgurka viktigt att ha i!
Kram!

Yvonne

Dags för mej att vakna och fortsätta sova i sängen.
God natt vännen!
Kram & Pööössssssss

Hebbe

Kväller..Ja nog håller vi tummarna för Sverige..
Ja denna dag 19 juni kommer alltid att finnas på min näthinna..En kommentar från den dagen sitter betongfast i mitt huvud..Det var en jättefin varm dag..Loke kommer in till oss och säger till sin mamma.."Mamma jag är så svettig mellan kläderna".Det var då västen åkte av..Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon!
Hoppas att du har sovit gott i din renbäddade säng.
Ha nu en bra dag!
Kram!

Hebbe

Ja du,inte visste jag vad jag visste,,sådan där smaksatt issörja har jag fått på Nikitas restaurang nere på Cypern,,men inte en susning på vad det hette..Men nu vet jag Slush,ska det vara,,smakade ganska bra,men kallt så in i bänken..Haé Kram.

Yvonne

Bra med motion som ger glädje!
Kram!

Yvonne

Har klarat av att se filmen på ettanutan att somna.
Nu ska jag krypa ner i sängen.
God natt!
Kram& Pöösssss

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Yvonne

Hunden Ulla hette så när jag köpte henne .Hon är från våra avelslinjer.
Det blev komiskt när jag ropade .. Ulla kom hit!!
Kram!

Hebbe

Här i Sunnersta har vi haft sol fram till em,,Moa plaskade i poolen .Att det skulle bli regn syntes tydligt,Moa skulle ligga i till regnet kom..Vilket inte dröjde så länge,en skaplig skur blev det.Haé Kram.

Yvonne

Nu vännen säger jag God Natt!
Sov Gott!
Pöössen och kramen!

Yvonne

Godmorgon!
Idag har jag sol!!
Ha en bra dag!
Kram!

Bosse Lidén

Tufft. Ser ut som frost på buskar/träd.
Jag tror att Italien vinner med 1-0 och gör målet i slutet av matchen. :) Idag avgörs Zlatans framtid i landslaget. Är det sista matchen med gulblå gänget? Eller går resan vidare in i cupmomentet? Jag ska se. Ska du? Men först tänkte jag ha glädje av det fina vädret vi har just nu.
Jag önskar dig en trevlig midsommar.
Kram Bosse

Yvonne

Jag har haft solen hela dagen.
Kram! ♥

Yvonne

Såg matchen med ett öga.
Nu ska jag blunda med båda ögonen!
God natt Sov Gott!
Kramen Och Pöösssen

Yvonne

Vi Krockade!!!!

Yvonne

Det åskar här så jag har stängt TV.
Sov gott vännen!
Kram & Pööössss

Yvonne

Godmorgon i regnet!
Ni har det mysigt!
Här har det åskat i natt så att fönsterrutorna har skallrat.
Det är 20,2 nu.Det är svittigt mellan kläderna.

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Här har det varit varmt varmt varmt!!!
Nu 23.15 är det 23,8
Det blir att ligga utan täcke bara ett lakan över sig.
Jag hoppas att du har haft en bra dag!
God natt!
Kram & Pööössssssssssssss

Yvonne

Jag såg dej när du svissade förbi! i Nattsärken!

FREEDOMtravel

Jag hejar på Island nu istället ;)

Decdia

Jag har en känsla av att det inte gått så där jättebra för Sverige i fotbollen... ;)

Yvonne

Kryper från soffan in i sängen!
Natti min vän!
Kram & pöösss

Yvonne

Godmorgon!
Glass till barn brukar gå hem!
Nu 08.42 är det 22.1 + .
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Yvonne

Man hann inte räkna till ett mellan blixt och dån.
Kram!

Pernilla

Mönster var väldigt vackert och något som absolut ska sparas till eftervärlden. Matchen däremot var inte så mycket att spara i minnet.
/P

Yvonne

Nu ska jag trilla ner i bingen och sova
God natt!
Kram & Pöösss

Yvonne

Godmorgon!
Ingen åska inatt.
Idag är det lite svalare
18,3 och sol!
Ha en bra dag!
Morgonkram!

nett

Vilket vackert mönster det blev :) Kram

Yvonne

Idag har det varit lite svalare!
Jag upptäckte när jag läste boken att jag skrattade högt för mej själv ,
så mina hundar tittade lite konstigt på mej.
Kram!

Yvonne

Somnat på det vanliga stället.
Kryper ner i sängen nu.
God natt!
Sov Gott!
Kram & Pöösssssss

Yvonne

Godmorgon!
Bra gjort av Island!
Här är det 17.5 och sol!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Jag kör slalom mellan maskinerna i gatan.
natti min vän!
Pöösssen och kram!

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Jag ska också pilla mig i säng!
Kram och pööösssssssss

Yvonne

Grattis till den nya familjemedlemmen.
Hörde av Hebbe att du har köpt en valp.
Du har ju inte satt in i bloggen så jag visste ingenting.

Nu ska jag tippa ner i bingen.
God natt!
Kram och pöösss

Yvonne

God kväll !
Jag har inte FB Så jag kan inte se din nya valp!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
kram & Pöösss

Yvonne

God Morgon!
Här är det 18,3 och mulet.
Har du slutat blogga??????????????
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Väntar på foto av din nya valp!!
God natt
Sov gott!
Kram & pöösss

Yvonne

God Morgon!
Här är det 12,5 och sol!
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Bosse Lidén

Nej. Jag trodde du lagt in valpbilder och uppätna skor och ....
Helgkram Bosse

Yvonne

Nu ska jag krypa ner i sängen
God natt!
Kram & Pööössssssss

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Yvonne

Thewells teckningar säger så mycket om hästar!
Ha en bra måndag!
Kram!

Yvonne

Jag väntar och väntar och väntar!!
På vad??
Foto av din nya familjemedlem
Godnatt!
Sov så gott!
Kram& Pööösssssssssssssss

Yvonne

Godmorgon!
Jag hoppas att du somnade om gott i sängen.
Ha en bra dag
Morgonkram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov gott!
Kram & Pöösssssssssssssssss

Yvonne

God förmiddag!
Här öser regnet ner!
Ha en bra dag!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress