Marita

DET HAR STRULAT
Nån gång förra veckan upptäckte jag att det inte gick att komma in på bloggen. Nu har ju inte jag bloggat så mycket så först tänkte jag inte så mycket på det. Men några bloggvänner påpekade detta och tyckte att det var tråkigt att bloggen var nerlagd. Så var det ju inte, jag tänkte att detta måste undersökas så jag har strulat lite hit och dit men fick inte till det. I morse kontaktade jag blogg.se där dom sa att min domän hade gått ut, och det hade jag inte fått något meddelande om??  
Nu struntade jag i att förlänga något domän abonnemang, utan tar tillbaka mitt gamla bloggnamn och bloggar gratis**** 
Så nu är adressen  http://mitasliv.blogg.se
Hoppas det ska funka nu..♥
 
Yvonne

Visst är det insidan som räknas Men det hade inte varit helt fel med snygg utsida.
Bra att du har fixat bloggen!
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra dag.
God natt vännen!
Kram & Pööössss

Hebbe

Kväller..Ja vi hade tur som fick oavgjort..
Kanon,nu funkar det med din blogg,härligt.Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon!
Idag har vi lika kallt som igår!
Man kan ju undra om sommaren är slut i Skåne!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Ola är glad för kläder men det är ekonomin som får bestämma. Kjell fick jag dra ut i affärerna .
Jag får ta jacka på mej när jag ska ut idag!
Kram!

Camilla

DÅ Har jag hittat dig igen!!! ;)
Kram och Lycka till nu framöver när lilla godingen gör entré i era liv!!! <3

Bosse Lidén

Vilken sötnos på bilden.
Lycka till med din gamla blogg. Jag ser att jag använt 49 % av gratisutrymmet på min blogg.
Kram Bosse

Yvonne

Ska försöka hålla mej vaken och se färdigt filmen på 4 an..
Sannolikt så somnar jag nog
God natt
Sov så gott vännen
Kram & Pööösssssssssssss

Yvonne

Godmorgon!
Jag klarade att vara vaken och se filmen färdigt!
Ha en bra dag!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress