Marita

DET BÖRJAR BLI TORRT
Fast det törs man väl knappt säga, då drar det väl igång och regnar i flera veckor. Men i flera veckor har det varit dåligt med regn även om det kommit nån skur ibland, som sagt växtligheten behöver en riktig rotblöta,och det kan få regna på nätterna om man får önska..**
Förra veckan var det skolavslutningar och vi var på Amandas och Idas.  Amanda gick ut andra klass, och Ida slutade förskoleklass och börjar i ettan till hösten, spännande tycker hon....
En fin klänning är så viktig..**
Fint klädd eller inte, Ida glömmer lätt finklänningen när hon ska leka brandman och åka nerför stången och lillbrorsan Alex förtjust tittar på....
Här leks det kurragömma, och Alex står och "räknar" på sitt vis..**
Det var fint väder även när Martin hade sommarfest på dagis, så dom som ville fick bada i bassängen...
Ja det är härligt med sommar och glada barn...
Lille August är också nöjd och glad nu när han knatar runt själv och upptäcker saker. Till hösten börjar han dagis, vart tog bebis tiden vägen??
 
PaulaHelenas💕

Härligt väder :) Ja, jag slapp ju inte heller in på din blogg....men nu så :) Jag googlade dej :)
Har varit o handla.
Ha en fin forts på dagen

Kram

Yvonne

Så stora och gulliga dina barnbarn har blivit!
Regn har det varit här hela fm.Solen tittar fram nu lite försiktigt!
Kram!

Hebbe

Sol sommar och barnbarn,mer behöver man inte ha för att må riktigt bra..Och som sagt,regn på natten,bättre behöver det inte bli..Haé Kram.

Yvonne

Inget bra på TV så jag dyker ner i bingen!
Kram & Pöösssssssss

Yvonne

Godmorgon!
Kommentaren kom fram.
Här ser det ut att bli regn hela dagen! Kram!

Hebbe

Hej du..Nä jag skojar inte..Du skrev den 15-6 2011.

Oj,en utmärkelse!
Posted on 15/06/2011 by mitha53


Jag har fått en utmärkelse i form av en kram från goa rara Susanne, glad blir jag och tackar och bockar. Men det finns en liten hake med det här också, man ska skriva upp 10 saker som man tycker är bra om sig själv, inte det lättaste,*ler*… men här har jag klurat lite….

♣ 1. Läsa

♣2. Sitta vid datorn…..

♣3. Prommenera med Peppe

♣4. Aktivera Peppe

♣5. Ställa upp för andra

♣6. Fixa och dona hemma

♣7. Laga mat och baka

♣8. Lyssna

♣9. Bara vara

♣10. Shoppa saker och ge bort,

Oj jag höll på att glömma. Man ska krama första bästa när man läst inlägget. Eftersom gubben hade hunnit försvinna iväg efter lunchen,haha…synd för honom, så blev det Peppe kvar då som fick kramen. Han är ju rätt van att jag kommer och borrar ner näsan i hans päls och pussar och gosar,så han sa inte så mycket,*ler*…

Ja sen ska man skicka kramen vidare till tre stycken och det är ju kanonsvårt att plocka ut,man vill ju helst krama om er alla.

Först och främst Yvonne så varm och go och nattar mig varje kväll,hur skulle jag klara mig utan henne..

sen Hebbe såklart, den finurlige norrlänningen med sina härliga klurigheter…

Nu har jag friskat upp ditt minne lite granna..Haé Kram.

Yvonne

Du... det hade varit bra om man hade kommit ihåg alla visdomsord och citat!
Kramen!

Henrik Olsson

Vilka sötnosar! :) Hoppas att de får en underbar sommar! :)

Yvonne

Godnatt vännen!
Dags att dra täcket över huvudet!
Kram & Pöössssssssssss

Hebbe

Kväller..Jag får väl prova sirapen på plättar,,som man brukar ha lönnsirap till..Haé Kram.

Decdia

Så fina de är!
Här har det regnat ganska mycket de senaste dagarna. Hos oss har det bara varit bra men bara en mil bort så blev det översvämningar. Ops!

Yvonne

God förmiddag!
Solen pausar då och då här :-)
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

När jag läser din kommentar så tänker jag,,Oj Mita vet inte så nära hon är!!!!.Behövs bara lite tänk till..Haé Kram.

Yvonne

Här har det kommit rätt bra med regn.
Idag är det från och till med solen.
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress