Marita

OM MAN SKULLE VÄLJA
Kaffe kalas har man ju varit på, och där kan det minsann finnas mycket att välja på.
Bild lånad från Google..
Afternoon tea har jag däremot aldrig varit på, men hört talas om, och det låter mycket lockande.
 
Kaloristinna läckerheter på båda ställena, så jaa, vad skulle man välja?  Jo, det blev nog afternoon tea för mig. 
 
 
 
Yvonne

Afternoon tea för mig ocksåJag tog det försiktigt på stegen.Jag måste ha fågelmaten högt upp för hundarnas skull.jag ska också räta ut ryggen i sängen Så natti sov så gott Kram o Pöössssssss

Yvonne

Godmorgon! Hoppas att du har sovit gott! Ha en bra dag Kram!

Yvonne

Ja vi smörjde kråset. Och det får du ju också göra hos dottern. Ha det gott!Kram!

moi

I oktober var jag på mitt livs första afternoon tea bjudning Så mysigt och så mycket gott :D
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress