Marita

STÄDHJÄLP
Solen har flödat ännu en dag, lite småkyligt på morgonen, men sen blev det bättre. Det blev en långrunda med Bamse, och på väg hem mötte vi en äldre man med en liten hund som han höll i ett flexikoppel. När vi skulle passera varandra for den lilla hunden fram mot Bamse och mannen fick inte stopp på kopplet som snodde in sig i mitt koppel. Det blev livat värre när det inte gick att dra isär hundarna utan att först försöka trassla ut kopplen. Jag ser så dåligt sa mannen så jag försökte med två ilskna hundar att få ordning på kopplen. Till sist lyckades jag och vi kunde gå vidare.
Till fikat dök dottern och August upp och dom stannade några timmar. Nu har August kommit in i den riktiga upptäckar åldern. Allt ska dras fram och undersökas....
Här åker grejerna längst ner i skafferiet ut......
Med lite "barnarbete" kan man kanske använda honom att städa i obekväma utrymmen..**..
Bamse la sig i soffan under tiden, han såg lite trött ut..**
Yvonne

Hmmmm... nästan snudd på koppleri :-).Barnarbete är förbjudet i Sverige..Nu är det tid för mej att tippa ner i bingen.. Kram & pöössssssssssss

Yvonne

Godmorgon! 0,1 och solen håller på att gnugga sömnen ur ögonen! Ha en bra dag Morgonkram!

Hebbe

Oj,den killen vet vad han gör,,städar undan så han själv får plats,,Kul..
Jag har haft solen hela dagen +8 just nu,men det blåser lite snålt,det ska visst mulna på till kvällen..Haé Kram.

Yvonne

Jag hoppas verkligen att jag får vara frisk ett tag nu. Kram!

Yvonne

Jag har också siktet inställt på sången God natt Kram & Pööösss │♥♥♥

mickis

Det är det värsta det när hundarna trasslar in sig i kopplen....
tur du fick loss dem...
Zingo & hans kompis Zigge trasslade in sig rejält häromdagen, men då var de ju iaf vänner så...

Perfekt att anv August till jobb i trånga utrymmen :-P

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress