Marita

SITTA PÅ GRÄSMATTAN OCH NJUTA I SOLEN
Ja inte jag, men när jag gick med Bamse på eftermiddagen en sväng så såg jag två tjejer som satt på gräset och fikade. Lite väl tidigt för mig måste jag säga eftersom det fläckvis ligger lite snö kvar i skuggan så det måste vara kallt åt rumpan. Men det är toppenskönt i solen verkligen så en fika vid en södervägg är inte helt fel....
Den här helgen har det varit en riktig barnbarns helg. Igår träffade jag ju Martin och sen lille August.
Idag kom resten av "ligan" Amanda,Ida och Alex med familj. Dom hade kommit hem från Sälen där dom varit under sportlovet. Dom hade mycket att berätta och roligt hade dom haft.
Jag fick en stor bukett Tulpaner som tack för att jag sett efter kissen Ester.
 
Efter fikat kröp Amanda o Ida upp i soffan och tittade på Tom & Jerry, medan Alex körde med bilar som han verkligen gillar. Men ibland kikade han även på tvn....
 
Yvonne

Fin bukett du fick. Så stora töserna har blivit! .............God natt min vän Sov så gott!! Kram & Pöösssss

Yvonne

Godmorgon! Så bra att du vaknade ,så att du fick ligga i en renbäddad säng! Ha en bra dag Kram!

Pernilla

Gräsmattan är nog kall och fuktig än men en stå fika i solen har jag avklarat i helgen.
/P

Yvonne

Ingen sol här!Kram!

Hebbe

En Gooshelg har du haft ser jag..Fin Esterbukett,eller kanske "Easterbukett"..
Här blir det en strålande fin dag,inte ett moln,solen skiner,graderna kryper snart upp över nollstrecket,skönt..Haé Kram.

moi

Jag får nästan rysningar när jag ser dina töser!
Så stora de har blivit och tänk att jag har följt dem så länge att jag ser skillnad att de blivit äldre.
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress