Marita

NÅGRA TIMMAR MED GULDKLIMPEN
Ja ursäkta att jag skriver mycket om barnbarn emellanåt, men dom är så betydelsefulla. Man får passa på att njuta när dom är små för den tiden går så fort. Idag har jag först haft besök av Martin som sen inte ville åka hem och det är ju ett gott betyg....
 
Sen var jag till lille August och var barnvakt ett par timmar medan mamma o pappa gick ut och åt och kopplade av. Det gick så bra,och när pyjamasen var på och vällingen urdrucken så kom dom hem igen.
 
Yvonne

Jag förstår dej. Så njut av barnbarnen..... God natt sov så gott.. Kram & Pööösssssssssssss

Hebbe

Morsning.Klart att barnbarnen ligger djupt i hjärtat,dom finns ju alltid i tankarna.Så fortsätt du att skriva om barnen..
Här ser det ut som jag ska få en kanonfin dag,hoppas på samma för dig..Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon! Du har många guldklimpar....Hoppas att du har sovit gott och får en bra dag Morgonkram!

Nett

Mysigt med barnbarn, själv väntar jag än på den första.. Men lär säkert mycket om det när den kommer. Barn är ju bara så underbara. Kram

Sussi

Åhh så söta. Det brukar ju sägas att barn barn är livets efterrätt :) Kram

moi

Jag tycker absolut att du ska fortsätta med dela med dig av dina gulliga barnbarn och era upplevelser.
Jag har själv mina "tjatämnen".
Lillkillen är så tjusig i väst, skjorta och fluga :D
Kram

Znogge

Barnbarn förtjänas att skrivas om! Än har vi inga men jag förstår den glädje som de ger :D

Kram

Decdia

Man bloggar ju om vad som händer i sitt liv och är där barnbarn så är där! :)
Söta smågrabbar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress