Marita

BÖCKER,BÖCKER...
Vad vore livet utan böcker, ja jag tjatar om böcker. Men jag älskar verkligen att läsa och det har jag gjort sen jag kunde få ihop bokstäverna. Nu sitter jag gärna med Amanda och lyssnar när hon läser högt.
Bokrean började ju idag så jag tog en sväng och tittade vad som fanns. Konstigt nog så köpte jag ingenting??  Men den håller ju på ett tag till.
På eftermiddagen så kom det förresten ett bokpaket från bokklubben...
Det är alltid lika roligt...
Hon skriver jättebra böcker, och jag har läst alla, och man blir glad när det kommer en ny....
Znogge

Visst är hennes böcker så bra och mysiga på något vis! Jag har beställt den på bibblan men kötiden är nog lång så kanske köper jag den via adlibris i stället.

Trevlig läsning!

Pernilla

Jag tyckte den första boken av henne, va då bra. Men sen blev de lite tråkiga. Hände liksom inget men jag minns å andra sidan väldigt bra. Det tyder ju på att det är en bok jag läst väl. Sen har jag i te löst fler så jag har nog två eller tre som inte blivit köpta.
/P

Ama de casa

Jag gillar också hennes gladböcker :-)

Nett

Då har du att läsa, själv köpte jag hem en gammal TV-serie från 80-talet "Tillbaka till eden" har fått hem den på dvd. Kram

Hebbe

Hej du..Jag läste väldigt mycket förr,,har låda på låda nere i förrådet med böcker,,nu läser jag väldigt sällan.Den senaste boken jag köpte och läste var.Jean M. Auels sista bok i serien om "Grottbjörnens folk" De målade grottornas land, utkom 29 mars 2011.
Haé Kram.

Yvonne

Förr läste jag mycket mer än vad jag gör nu!Du får så gärna ta en dos ork Ha en bra dag hos dottern Kram!

Bosse Lidén

Hennes böcker är bra på många sätt. Böcker har även för mig alltid legat varmt om hjärtat. Sedan finns det olika perioder då jag är mer på det.
Kram Bosse

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress